تناقض در مورد نام نماینده لیگ برتری شهر مشهد هنوز ادامه دارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم پدیده مشهد شروع پرحاشیه ای در لیگ برتر داشت و مسائل مالی و مدیریتی تاثیر مستقیمی روی عملکرد فنی این تیم در پنج هفته ابتدایی داشت.

پدیده در حالی وارد هفته ششم شد که تنها یک امتیاز از 15 امتیاز ممکن را کسب کرده بود. حریف هفته ششم نماینده مشهد، تراکتور بود و بازی دو تیم از ساعت 15 امروز در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز شروع شد.

یکی از نکات مورد توجه این دیدار، نام و لوگوی متفاوت نماینده مشهد بود. در حالی که در سایت سازمان لیگ از نام پدیده برای تیم مشهدی استفاده می شود و در لیست بازی هم، این نام دیده می شود اما لباس های نماینده مشهد منقش به لوگویی است که نام شهرخودرو روی آن دیده می شود.

این موضوع مربوط به مشکلات مالکیتی باشگاه پدیده می شود و به نظر می رسد که همچنان مالک این باشگاه اصرار به استفاده از نام شهر خودرو دارد حتی اگر روی کاغذ از نام پدیده برای مشهدی ها استفاده شود.

البته سهیل مهدی چندی پیش در یک مصاحبه در خصوص نام نماینده مشهد گفته بود: مجوز قبلی به نام پدیده بوده است و برای تغییر نام به شهرخودرو باید از اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی مجوز دریافت کنند. عنوان این مدرک کمیسیون ماده پنج است و پس از ارائه این گواهی‌نامه نام باشگاه را هم عوض کرده و در مسابقات اعلام می‌کنیم اما طبق آنچه ما دیده و در اختیار داریم نام باشگاه پدیده مشهور به شهرخودرو است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر