سیتی در مورد رحیم استرلینگ موضعی محکم و برگشت ناپذیر دارد و حاضر نیست او را به هیچ باشگاهی قرض بدهد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، از همان بدو ورود ژاوی به رختکن بارسلونا اخباری در مورد احتمال تقویت خط حمله این تیم در فصل زمستان منتشر شد و به نظر می رسد رحیم استرلینگ ستاره 26 ساله منچسترسیتی مهم ترین گزینه کاتالان ها برای فصل زمستان محسوب می شود. نیمکت نشینی های گاه و بیگاه در استادیوم اتحاد باعث شده خود رحیم استرلینگ نیز خواهان انتقال به نوکمپ باشد و به نظر می رسد احتمال نهایی شدن این انتقال در ماه ژانویه کم نیست.

گرچه منابع انگلیسی مدعی شدند کادر فنی منچسترسیتی تمایلی به از دست دادن ملی پوش انگلیسی در میانه فصل ندارد، اما نشریه اسپورت اخیرا تاکید کرد خود رحیم استرلینگ می خواهد در فصل زمستان راهی بارسلونا شود و همچنان احتمال رقم خوردن این انتقال بالا است.

 

پس از دو بازی حضور روی نیمکت، بارسا با ژاوی هم مشکل گلزنی دارد و تنها یک گل از روی نقطه پنالتی به اسپانیول زده است و شب گذشته در بازی سرنوشت ساز برابر بنفیکا نتوانست دروازه حریف پرتغالی را باز کند. اتفاقی که باعث شد صعود بارسا به دور بعد لیگ قهرمانان با دشواری زیادی مواجه شود.

استرلینگ می تواند گزینه خوبی برای رفع این نقیصه باشد ولی طبق ادعای فابریتزیو رومانو خبرنگار نقل و انتقالاتی مشهور اسکای اسپورتس، سران سیتی تمایلی برای از دست دادن استرلینگ به صورت قرضی ندارند و این در حالی است که بارسا تنها با قرارداد قرضی و بند خرید دائمی توان جذب ستاره انگلیسی را دارد.

موضع سیتی سفت و سخت است و یا بارسا باید استرلینگ را دائمی جذب کند یا او ماندنی خواهد بود. خبری بد برای سران بارسا که روی جذب قرضی استرلینگ حساب خاصی باز کرده بودند. باید دید در نهایت بارسا برای حل این مشکل چه راهکاری خواهد داشت.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر