مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان می گوید شرایط ورزشگاه حافظیه شیراز به هیچ وجه مناسب میزبانی از سپاهان و برگزاری مسابقه نیست.

سایت شماره یک:

علی ناظری مدیرروابط عمومی باشگاه سپاهان در گفتگوی کوتاهی با "ورزش سه" ضمن تشکر از مردم خوب و دوست داشتنی شیراز و میهمان‌نوازی آنها، از وضعیت چمن ورزشگاه حافظیه شیراز به شدت انتقاد کرد و گفت: وقتی وارد ورزشگاه شدیم، همه از کادر فنی گرفته تا بازیکنان و ما از وضعیت چمن شوکه شدیم. شرایط چمن بسیار ناهموار و شوکه کننده است.

او سپس ادامه داد: در همین زمینه بلافاصله با آقای مهدی تماس برقرار داشتیم و نسبت به این موضوع اعتراض کردیم. ایشان گفتند سه روز قبل زمین اینطور نبوده و طی این روزها شرایط  چمن به این شکل درآمده است. در این چمن به غیر از امتیازات این مسابقه که برای تیم در جدول رده بندی اهمیت بسیاری دارد، نگران آسیب دیدگی بچه هایمان هستیم.

قسمتی از استادیوم حافظیه که گذشته از چمن نامناسب به نظر می رسد در اطراف آن هم مانند دیدار زردپوشان برابر گل گهر همچنان در حال کار و آماده سازی هستند !

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان حرف هایش را اینطور خاتمه داد: تنها چیزی که می خواهیم اینکه با توجه به اینکه  ادعای حرفه ای بودن فوتبال را در لیگ برتر داریم، حداقل شرایط زمین ها به گونه ای باشد که امکان انجام بازی در آنها فراهم باشد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر