مدافع باتجربه پرسپولیس که در بازی با نفت به دلیل مصدومیت غایب بود، با تبریک برد به هواداران این تیم از بازگشت آنها به استادیوم استقبال کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی که به دلیل کشیدگی همسترینگ دیدار مقابل نفت آبادان را از دست داد، برای همراهی هم‌تیمی‌هایش در استادیوم حضور یافته بود و در پایان این بازی برابر خبرنگاران حاضر شد و ضمن تبریک این برد به هواداران پرسپولیس گفت: باعث خوشحالی ما بود که هواداران را می دیدیم که از بازوی قدرت ما هستند و خدا را شکر که برنده شدیم. 

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به سوالی که نبود امکانات VAR در این بازی نیز احساس می شد گفت: نبود آن در تمامی بازی‌ها حس می شد و می شود. امیدوارم هر چه زودتر این امکانات فراهم شود.

سیدجلال درباره حضور عزیزی خادم در اردوی نفت پیش از تقابل با پرسپولیس گفت: لطفا از این سوالات حاشیه ای نپرسید. 

وی درباره بازگشت تیمش به جمع مدعیان گفت: بازی قبل هم گفتم که بازی به بازی بهتر خواهیم شد. بعد از چند سال موفقیت های خوبی با قهرمانی کسب کردیم و الان هم شرایطمان رفته به رفته بهتر خواهد شد. بچه هایی که جدید آمدند باید هماهنگ شویم و امیدوارم با حمایت هواداران بهتر شویم. 

سیدجلال حسینی درباره وعده پرداخت 15 درصد از مطالبات بازیکنان طی امروز به حساب آنها گفت: قرار است که انجام شود و امیدوارم.

مدافع باتجربه سرخپوشان در واکنش به صحبت های وزیر ورزش گفت: اصلا ما مشکلاتی که داریم باید بیان کنیم. چه بازیکن و چه کادر مشکلات زیادی داریم. وقتی پرسپولیس و استقلال زیر نظر ایشان و وزارت ورزش است، آقای سجادی باید کمک کنند. این دو تیم شرایط خوبی ندارند و امیدوارم در آینده شرایط بهتر شود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر