اینتر در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-0 ونتزیا را شکست بدهد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیمونه اینزاگی که جدی ترین تعقیب کننده‌های ناپولی و میلان در صدر جدول هستند، امشب موفق شد با گل های هاکان چالهان اوغلو و لائوتارو مارتینز، ونتزیا را شکست بدهند و به یک امتیاز صدرنشینان برسند. البته نرآتزوری یک بازی بیشتر انجام داده است.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. پس از آن اینتری ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 18، روی یک ضربه آزاد، چالهان اوغلو شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

برتری اینتری ها ادامه داشت و بازیکنان این تیم همچنان بر بازی مسلط بودند تا اینکه در دقیقه 34، چالهان اوغلو سرانجام قفل دروازه حریف را باز کرد. روی حرکت نیکولو بارلا بود که توپ پشت محوطه جریمه به ستاره ترک تبار اینتر رسید و او هم با شوت تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

تنها دو دقیقه بعد اینتر می توانست به گل دوم برسد اما ضربه سر پریشیچ روی کرنر دی مارکو از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 39 چیزی نمانده بود که ونتزیا روی اولین موقعیت جدی اش به گل برسد اما واکنش خوب هاندانوویچ روی ضربه خطرناک آرامو، دروازه اینتر را بسته نگه داشت.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان اینتر بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و تیم میهمان با برتری 1-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را ونتزیا بهتر آغاز کرد و  در دقیقه 48، بار دیگر آرامو صاحب موقعیت شد اما این بار هم ضربه او راهی به چهارچوب دروازه اینتر پیدا نکرد.

پس از اینکه در دقایق ابتدایی بازیکنان میزبان توپ و میدان را در اختیار داشتند، در دقیقه 54، روی یک ضدحمله اینتر صاحب موقعیت شد اما ضربه ژکو دقیقا به جایی رفت که رومرو حضور داشت.

چند دقیقه بعد، روی یک ضربه کرنر، چیزی نمانده بود که اشکرینیار ارسال دی مارکو را روی تیر دوم تبدیل به گل کند اما مدافع ونتزیا توپ را از روی خط برگشت داد.

در ادامه باز هم این بازیکنان اینتر بودند که موقعیت های بیشتری روی دروازه حریف داشتند اما نمی توانستند از آنها استفاده کنند. این روند تا دقایق پایانی ادامه داشت و در حالی که به نظر می رسید بازی با همان یک گل به پایان خواهد رسید، در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده، اینتر صاحب یک ضربه پنالتی شد.

ضربه لائوتارو درون محوطه جریمه ونتزیا به دست بازیکن ححریف برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. خود لائوتارو پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت دروازه بان، توپ را به تور چسباند تا بازی در نهایت با نتیجه 2-0 به سود اینتر به پایان برسد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر