اتلتیکو مادرید موفق شد با ارائه یک نمایش عالی کادیز را با نتیجه 4-1 شکست دهد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید امشب از سری مسابقات هفته پانزدهم لالیگا مهمان کادیز پایین جدولی بود که نهایتاً بازی دو تیم با نتیجه 4-1 به سود شاگردان دیه‌گو سیمئونه خاتمه یافت.

در دقیقه 13 اتلتیکو مادرید می توانست روی یک کرنر به گل برتری دست پیدا کند اما بعد از یک کش و قوس ضربه استفان ساویچ با اختلاف کمی از بالای دروازه کادیز به بیرون رفت.

در ادامه نیمه اول هم این اتلتیکومادرید بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت هایی روی دروازه کادیز ایجاد کرد اما حاصلی در پی نداشت تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

اما اتلتیکومادرید در نیمه دوم کار را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 56 به گل برتری دست پیدا کند. ارسال یانیک کاراسکو به روی دروازه با ضربه تمام کننده توماس لمار همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

در دقیقه 70 اتلتیکو مادرید موفق شد فاصله را به دو گل افزایش دهد. پاس زیبای مارکوس یورنته با ضربه تمام کننده آنتوان گریزمان همراه شد تا نتیجه 2-0 شود.

در دقیقه 76 باز هم این اتلتیکومادرید بود که موفق به گلزنی شد. پاس یانیک کاراسکو، آنخل کوریا را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز از این فرصت استفاده کرد و موفق به گلزنی شد تا نتیجه 3-0 شود.

در دقیقه 86 یک اشتباه عجیب و غیرمنتظره از سوی یان اوبلاک باعث شد که دروازه اتلتیکو مادرید باز شود. این دروازه بان اسلوونیایی قصد دور کردن توپ را داشت اما به اشتباه توپ را وارد دروازه خودی کرد تا نتیجه 3-1 شود.

بلافاصله اتلتیکو مادرید موفق شد فاصله را به سه گل افزایش دهد. پاس آنتوان گریزمان این بار ماتئوس کنیا را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز ضربه ای مهار نشدنی را به سمت دروازه کادیز زد و نتیجه 4-1 شد.

در ادامه بازی هم تغییری در نتیجه حاصل نشد تا اتلتیکو مادرید به یک پیروزی پرگل و ارزشمند دست پیدا کند و پیش از دیدار امشب رئال مادرید مقابل سویا فاصله را با این تیم به یک امتیاز کاهش دهد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر