آرتورو ویدال، هافبک جنگنده اینتر آخرین قربانی سرقت های متوالی از بازیکنان بوده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، سارقان به خانه آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی اینتر در جریان دربی میلان دستبرد زده و خودوری مرسدس او به ارزش 400 هزار یورو را به سرقت بردند. این گروه سارقان در شب دربی میلان در تاریخ هفت نوامبر وارد ویلای آرتورو ویدال شده و از غیبت این بازیکن نهایت بهره را بردند. هافبک شیلیایی نراتزوری در محله سن فرمو در منطقه موکو زندگی می کند.

به نظر سارقان طلا و جواهراتی را نیز از خانه آرتورو ویدال سرقت کرده و همچنین مرسدس بنز این بازیکن به ارزش 400 هزار یورو را نیز دزدیده و اینگونه خانه ویدال را ترک کردند. جالب اینجاست حدود هشت سال پی و هنگامیکه آرتورو ویدال در تیم یوونتوس بازی می کرد نیز خانه این بازیکن مورد سرقت قرار گرفته و در آن مقطع پول نقد و جواهراتی در مجموع به ارزش 150 میلیون یورو از حساب دارایی های این بازیکن کم شده بود.

البته سرقت از بازیکنان هنگام برگزاری مسلابقات اتفاق چندان عجیبی در فوتبال اروپا و به خصوص کشورهایی چون ایتالیا و اسپانیا نیست و این اتفاق در سال های اخیر بارها رخ داده است. آرتورو ویدال در جریان دربی یک موقعیت فوق العاده را نیز برای باز کردن دروازه میلان از دست داد و اینگونه شب تلخ این بازیکن تکمیل شد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر