پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از عملکرد تیمش در دیدار مقابل وستهام ابراز رضایت کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امروز منچسترسیتی در مقابل وستهام در شرایط خاص آب و هوایی و زیر بارش شدی برف انجام شد و در نهایت سیتیزن ها موفق شدند با دو گل حریف سخت کوش خود را مغلوب کنند. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از مسئولان برگزاری مسابقه تمجید کرده و مدعی شد با تلاش آنها بوده که شرایط برگزاری این دیدار مهیا شده است.

پپ گواردیولا گفت: "هر دو تیم با سبک و شرایط یکسانی بازی می کنند. وقتی شش سال تلاش کرده و به همین شکل بازی می‌کنید، تغییر روش غیرممکن است. ما یک بازی سخت در اواسط هفته کذشته مقابل پاری سن ژرمن داشتیم و دقیقا می دانستیم که امروز با چه سبک تیمی روبرو خواهیم شد.

موقعیت های زیادی که در نیمه اول ایجاد کردیم و شاید می توانستیم با ریتم بهری بازی کنیم، اما شرایط آب و هوایی به ما اجازه نداد. در کل شاهد عملکرد خوب از سیتی بودیم. از نمایش بازیکنان رضایت کامل دارم، ما موقعیت های زیادی به وستهام نداده و موفق به کنترل ضدحملات این تیم شدیم. بهترین بازیکن میدان مسئولان استادیوم و برگزاری مسابقه بودند که توانستند با پاکسازی زمین از برف کار بزرگی انجام دهند و با زحمت آنها بود که ما توانستیم امروز بازی کنیم.

 

احتمال ثبت رکورد جدید؟ من نمی دانم قرار است چه اتفاقی رخ دهد. من پیش از این گفتم آنچه در گذشته اتفاق افتاده مربوط به گذشته است. ما چهارشنبه به مصاف بیرمنگام می رویم و بقیه موارد چیزهایی فانتزی است. وجود چنین افکاری در ذهن شما می تواند مشکلات بزرگی را در تیم ایجاد کند. بازی بعدی تنها مسئله پیش روی تیم است."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر