سایت شماره یک:

محسن یاری

 

همواره دغدغه اصلی مسافرهای ایرانی به کشور ترکیه سطح آگاهی کم افراد در رابطه با قوانین گردشگری، اماکن سیاحتی و چگونگی دریافت خدمات گردشگری این کشور سرشار از جاذبه‌‌های چشم نواز توریستی است.

در حال حاضر محسن یاری ادمین سایت رسمی استانبول یاری در راستای بر طرف سازی دغدغه گردش گران ایرانی از لحظه تصمیم گیری افراد برای سفر به ترکیه تا برگشت آن ها به کشورشان به عنوان راهنمایی مطمعن و کاربردی در کنار گردشگرانی که به ترکیه سفر می‌کنند خواهد بود.

از جمله خدمات مجموعه استانبول یاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رزرو هتل با قیمت مستقیم: همواره یکی از معضلات پیش روی مسافران ایرانی که قصد سفر گردشگری به کشور ترکیه را دارند تهیه و رزرو بی‌ واسطه و مستقیم هتل‌ و اقامتگاه در این کشور به حساب می آید چرا که ما به تفاوت تهیه هتل از کارگزاری به روش مستقیم نسبت به سایت های فروش آنلاین هتل در این کشور قابل تأمل بوده و مسافران عزیز می‌توانند از طریق کسب اطلاعات و راهنمایی استانبول یاری به صورت مستقیم از کارگزاری هتل مورد نظر خود را با بهترین و نازل ترین قیمت انتخاب و تهیه نمایند.
  • بیمه مسافرتی: از ارکان و ملزومات اصلی و جدا نشدنی سفر گردشگان ایرانی به کشور ترکه می‌توان به خرید بیمه مسافرتی در این کشور اشاره کرد، چرا که شما با خرید بیمه مسافرتی زیر نظر راهنمایی‌های سایت استانبول یاری می‌توانید در صورت بروز مشکل و بیماری در طول مدت زمان سفرتان به ترکیه از بروز هزینه‌های مالی اضافی جلوگیری به عمل نمایید.
  • بلیط هواپیما: همواره یکی از جذاب ترین آیتم‌های خدماتی سایت استانبول یاری که متعلق به محسن یاری یکی از سر شناس ترین راهنماهای گردشگری ترکیه برای ایرانیان به شمار می‌آید راهنمایی بروز و در لحظه استانبول یاری به افراد برای تهیه بلیط چارتر و لحظه آخری با بهترین قیمت کمک خواهد کرد.

 در مجموع محسن یاری با بیش از 5 سال تجربه در حوزه توریست و گردشگری ترکیه سعی دارد با ارائه راهنمایی به مسافران گردشگر ایرانی که قصد سفر به کشوری پر از جاذبه طبیعی، توریستی و فستیوال های مجلل را دارد بهترین و شاد ترین لحظات را برای ایرانیان فراهم کند، از همین رو، پیج اینستاگرام استانبول یاری با 500 هزار دنبال کننده فعال سعی دارد با محتوای توریستی گردشگری داخل پست های این پیج پیش زمینه آشنایی با کشور ترکیه را برای مسافران فراهم کند.

پیج اینستاگرام استانبول یاری با هدف معرفی بهترین هتل‌ ها ، رستوران ها ، مراکز خرید، خیابان های شبانه روزی و جذاب ترکیه که در هیچ کدام از ساعات شبانه روز غیر فعال نیستند و مسافران و گردشگران می‌توانند در هر ساعت از روز به گشت و گزار در این محافل بپردازند، سعی دارد تا مخاطبان وفادار پیج اینستاگرام استانبول یاری بهترین برنامه تفریحی خود را در سفر کوتاه مدت تفریحی خود به کشور زیبای ترکیه داشته باشند.

از طرفی با توجه به این که در شرایط کرونا بایستی مسافران گرامی از تمام اتفاقات و اخبار این کشور آگاه باشند محسن یاری در پیج اینستاگرام استانبول یاری تمامی اخبار و رویداد های مهم خبری این کشور را در استوری های پیج روزانه بروز رسانی می‌ کند.

به عنوان مثال چندی پیش به دلیل شیوع جهش 32 ویروس کرونا در افریقا این کشور برای حفظ سلامت مردم و توریست های گردشگری در این کشور تمام مرز های ریلی ، زمینی و هوایی خود را بر روی کشور های آفریقایی بسته است.

تمام مسافران گرامی می‌توانند از طریق پیج اینستاگرام استانبول یاری قیمت لحظه لیر ترکیه را با تمام جفت ارز‌های معاملاتی همچون دلار ، تومان ، یورو و حتی بیت کوین در اختیار داشته باشند.

شایان ذکر است که محسن یاری اولین توریسم بلاگر ایرانی در ترکیه با 500 هزار فالور فعال است که علاوه بر اینکه او به عنوان اولین اینفلوئنسر در حوزه گردشگری در کشور ترکیه به حساب می‌آید، سعی کرده با تولید محتوای صرفا گردشگری بهترین و جامع ترین پیج اینستاگرامی برای ایرانیانی باشد که خصوصا برای اولین بار می خواهند به ترکیه سفر کنند.

محسن یاری در قالب سایت و پیج اینستاگرام استانبول یاری با معرفی بهترین رستوران ها، کنسرت های ایرانی و خارجی، کافی شاپ ها و هتل های لوکس یو ال توانسته بهترین راهنما و تسهیل گر در حوزه گردشگری باشد.محسن کاملا به زبان ترکی استانبولی و.. مسلط میباشد. وی در آینده حتی به زبان های آلمانی و انگلیسی هم مسلط می شود.

کسانی که قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارند می توانند با برقراری ارتباط با پشتیبان های سایت استانبول یاری و پیج استانبول یاری در شبکه های اجتماعی تلگرام ، اینستاگرام ، یوتیوب و واتس آپ کار آمد ترین مشاوره را برای اخذ اقامت کشور ترکیه دریافت کنند.

یکی دیگر از خدمات کاربردی که مخاطبان می توانند با مراجعه به استانبول یاری دریافت کنند اجاره کوتاه مدت و بلند ملک در کشور ترکیه است چرا که بعضا برخی افراد در قالب مدت زمان یک ماه قصد اقامت در ترکیه را دارند و قطعا هزینه تهیه اقامت گاه در هتل به صرفه نبود و سر سام آور خواهد بود از همین جهت محسن یاری با مشاوره و ارائه بهترین املاک برای اقامت یک الی چند ماهه در کشور ترکیه می تواند جهت اسکان مسافران ایرانی در ترکیه خدمت رسانی کند.

استانبول یاری اولین مرجع رسمی فارسی زبان در ترکیه برای ایرانیان مقیم و گردشگران ایرانی است که با ارائه جزء به جزء اخبار روز ترکیه و معرفی بهترین و منحصر به فرد ترین صنوف این کشور زمینه ارتباط گیری افراد با این کشور را بدون نیاز به سفر و تسلط به زبان ترکی استانبول فراهم می‌ کند.

لازم به ذکر است در تحولات اخیر ارزی کشور ترکیه و نوسانات قیمت دلار، اولین ویدئو وایرال اینستاگرامی تحت عنوان با هزار لیر چه می‌شود خرید؟ توسط محسن یاری در پیج اینستاگرام استانبول یاری منتشر شد که با اقبال عمومی همراه بوده است.

برای برقراری ارتباط با محسن یاری و اخذ راهنمایی های یاد شده در حوزه گردشگری و اقامت در کشور ترکیه مخاطبان می توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرامی استانبول یاری (Istanbul.yari) ، از طریق دایرکت و مراجعه به سایت استانبول یاری تمام سوالات خود را در رابطه با چگونگی سفر به ترکیه تا هماهنگی برگشت به میهن شان پرسیده و اطلاعات دریافت کنند.

سفر تفریحی ، حضور در بهترین رستوران های بین المللی ترکیه ، شرکت در فستیوال های استریت فود و کارناوال شادی حق مسلم و از واجبات حیات انسان است، لذا مطلوب است این اوقات فراغت با شناخت کامل از مقصد سفر و ارتباط گیری با تور لیدری فعال ، شناخته شده و کار آمد صورت گیرد تا تجربه ای تکرار نشدنی را از سفر خود به ترکیه توسط محسن یاری در مجموعه صفحه های مجازی استانبول یاری به خاطر بسپارید.

پیچ محسن یاری 

https://www.instagram.com/istanbul.yari/

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر