لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر تاکید کرد این تیم به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دیشب با دو گل در خانه ونتزیا به برتری رسید و لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی و گلزن نراتزوری در اوقات اضافی و از روی نقطه پنالتی موفق شد گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند. لائوتارو مارتینز که اخیرا قرارداد جدیدی با اینتر امضا کرده، مدعی شد با تمام توان برای موفقیت نراتزوری مبارزه می کند و می‌خواهد در آینده به نماد این باشگاه تبدیل شود

لائوتارو مارتینز به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "ما حس خوبی داریم. البته بازی سختی بود، باران می بارید و ما برای اولین بار در این ورزشگاه بازی می کردیم. از کسب سه امتیاز خوشحالیم، نکته حائز اهمیت این است که به روند صعودی خود در جدول ادامه داده و در نتایج خود ثبات داشته باشیم.

ما باید به همین روند ادامه داده و قدم به قدم پیش برویم. پس از سال‌ها و با وجود شروعی سخت، در لیگ قهرمانان اروپا صعود کردیم و حالا باید در هر دیداری با افکاری رشد کرده و صبوری حضور پیدا کنیم. از دست دادن پنالتی در دربی میلان؟ اشتباه کردن دردناک است، اما این اتفاقات رخ می دهد. تنها زمانی پنالتی از دست می دهید که برای زدن آن آماده باشید.

 

تمدید قرارداد با اینتر؟ امیدوارم در آینده به سمبل و نماد اینتر تبدیل شوم. من در سال 2018 به اینجا آمدم و با تمام توان برای این پیراهن بازی می کنم. حالا نماد اسکودتو را روی سینه داریم و باید از آن دفاع کنیم."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر