بهاره رهنما | بهاره رهنما بیوگرافی | بهاره رهنما ازدواج

بهاره رهنما در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد ، او سابقه تهیه کنندگی آلبوم علی شوکت خواننده جوان موسیقی راک را هم در کارنامه خود دارد

سایت شماره یک:

بهاره رهنما هنرمند شناخته شده کشورمان است که سالهاست در عرصه تلویزیون و سینما فعالیات می کند. بهاره رهنما علاوه بر بازیگری دستی هم بر نویسندگی و کارگردانی دارد. بهاره رهنما تحصیلات دانشگاهی دارد و کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. همسر بهاره رهنما پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما است. 

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک ، بازیگر و نویسنده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 در بحبوحه انقلاب اسلامی با خانواده به کشور انگلستان رفتند اما طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.بهاره رهنما اخیرا برای تولدش عکسهایی در فضای مجازی منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده ،یکی از این عکسها ،عکس تولدش در کنار دخترش است.بهاره رهنما در فیلم بعد از ظهر سگی ایفای نقش کرده و در آن درگیر گروگانگیری می شود و داستان حول این اتفاق می گردد.

بهاره رهنما و بازیگری

تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم. با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد.

بهاره رهنمادر 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود.در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم افعی کنار جمشید هاشم پور بازی کرد.

ازدواج اول بهاره رهنما

بدون شک بزرگترین اتفاق زندگی من آشنایی با پیمان بوده است. من بخاطر اینکه جهشی خونده بودم در سال ۱۳۷۰ و در سن ۱۷ سالگی وارد دانشگاه شدم و یک روز موقع بازگشت از دانشگاه در خیابان ولیعصر به صورت اتفاقی باهم آشنا شدیم و مثل خیلی از ازدواج ها در ایران ، این آشنایی بعد از دو سال منجر به ازدواج شد و دلایل این ازدواج احساسی و اجتماعی بود.

بهاره رهنما

بهاره رهنما جاری شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. وی پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است. رهنما در عرصه نویسندگی نیز فعالیت دارد و همچنین وی از معدود هنرمندانی است که وبلاگ می‌‌نویسد.

ازدواج مجدد بهاره رهنما

بهاره رهنما در تاریخ 96/6/4 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما جزئیات جالبی داشت. ماشین عروس بهاره رهنما بی ام و شاسی بلند ایکس3 بود! روی کارت عروسی بهاره رهنما، شعری از سیمین بهبهانی نوشته شده بود.

کافه گوزن بهاره رهنما

نکته جالب در بیوگرافی بهاره رهنما اینست که کافه ای به نام گوزن تاسیس کرده است که در زمان های بیکاری توسط خودش اداره می شود. بهاره رهنما هم مثل خیلی از بازیگران ایرانی رستوران داری را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کرده است. او رستورانی بنام گوزن در سعادت آباد تهران باز کرده که در روزهای مختلف در آنجا به نمایشنامه خوانی می پردازد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما در این رستوران دست به کار جالبی زده و آن هم استفاده از تابلوهای متغییر بر روی دیوارهای این رستوران است. او هر ماه کارهای هنرمند جوانی را می گیرد و بر روی دیوارهای این کافه نصب می کند و قیمتش را هم زیر آن ها می نویسد تا هرکسی تمایل داشت خریداری کند. او با سود این کار به بچه هایی که درگیر بیماری های خاص هستند کمک می کند.امیرخسرو عباسی مالک برند آرایشی بهداشتی هاینس و ژاکسیاست می باشد که باب آشنایی این دو از زمانی که خانوم رهنما مدل تبلیغاتی این برند بود شروع شد. آقای عباسی نیز یکبار ازدواج کرده و از همسر سابقش یک دختر دارد.

 فعالیت در عرصه موسیقی بهاره رهنما

بهاره رهنما در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد ، او سابقه تهیه کنندگی آلبوم علی شوکت خواننده جوان موسیقی راک را هم در کارنامه خود دارد.در آلبوم شوکت چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است ، این بازیگر تابحال 5 جلد کتاب نیز نوشته است.

بهاره رهنما که این روزها سلطان تبلیغات در اینستاگرام شده است، هر بار با روشی جدید این کار را انجام می‌دهد. بهاره رهنما بازیگر ایرانی است که یک دو سالی می‌شود در اینستاگرام و فضای مجازی گرد و خاک به پا کرده است. بهاره را می‌توان از فعال‌ترین چهره های اینستاگرام دانست.این بازیگر زن هر روز چیزی برای گفتن دارد. اگر از استوری های فراوانش بگذریم بیش از 1000 پست منتشر کرده است. ناگفته نماند بهاره رهنما از این سرویس درآمد بسیار بالایی را کسب می کند و از خوبی‌هایش هم اینست که با وجود اینکه کاربران توهین زیادی به او می کنند هیچ‌گاه با مردم منفی صحبت نمی‌کند.خانم سلبریتی به تازگی هم با انتشار تصویر خود در آینه متنی درباره مدیتیشن نوشت که البته این پست هم ظاهرا تبلیغ پیج است.

بهاره رهنما

بهاره رهنما در کپشن پستش نوشت: «برای دریافت کمک از سوی فرشته نگهبان خود در امورات مهم زندگی می‌توانید مدیتیشن کنید. مدیتیشن ارتعاش شما را که ضروریست بالا برده و بنابراین می‌توانید به طور کامل و صحیح با فرشته نگهبان خود ارتباط برقرار کنید.‌شما می توانید ارتباط خود با فرشته نگهبانتان را از طریق مدیتیشن هر روز بمدت 15 الی 30 دقیقه گسترش دهید. راه‌های دیگر بالابردن انرژی ارتعاشی شما عبارتند از: سالم ماندن، پرهیز از پلیدی، خوراک مناسب، ورزش و آگاهی، ارتباط با فرشتگان نگهبان در یافتن عشق.

شما می توانید به فرشتگان نگهبان خود به عنوان بهترین دوستانتان بنگرید. می توانید در مورد تصورات رویایی، ایده آل ها و احساسات خود با فرشته نگهبانتان صحبت کنید. شما می توانید با او همانطوری که با یک دوست نزدیک و صمیمی حرف می زنید، گفتگو کنید. فرشتگان نگهبان شما حرفهایتان را می فهمند و تمایل به هدایت و یاریتان دارند.

می‌توانید در مورد هر چیزی که بخواهید مخصوصا اینکه در آینده شما چه چیزی رخ می دهد، از آنان سوال کنید. می توانید از آنها درخواست کنید که فرد مورد علاقه شما را نیز محافظت نمایند البته درخواست شما نباید در جهتی باشد که به ضرر آن فرد و اطرافیان اوست. اگر درخواست شما با هدفتان هماهنگ و هم ارتعاش باشد، قطعا پاسخ داده خواهید شد. هیچ چیزی برای فرشتگان نگهبان دشوار نیست.

پی‌نوشت: شاید فرشته نگهبان شما شکل خودتان باشد!»

بهاره رهنما

گردش بازیگر سابق سینما و تلویزیون در ترکیه و شهر استانبول، دوباره سوژه مردم شد. بهاره رهنما این بار با انتشار عکس عجیبی از خود در استانبول، مورد انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. برخی فخرفروشی او و برخی تیپ عجیب و لباس‌های غیرمتعارف را سوژه طرح نظر و انتقاد کردند.اما بیش از همه شرحی که برای تصویر خود نوشته سوژه کاربران شد: این‌که دسامبر ۲۰۲۱ هنوز فرا نرسیده و البته December را هم اشتباه نوشته است! این نویسنده و شاعر املای کلمه استانبول را هم غلط نوشته است و به جای حرف a از حرف u استفاده کرده است!

بهاره رهنما در برنامه «سه ستاره» پیش از شروع صحبت‌هایش در جمله‌ای طنزآمیز به اظهارات لعیا زنگنه پاسخ گفت.بهاره رهنما در واکنش به سخنان لعیا زنگنه که به لزوم حرمت‌گذاشتن برای بانوان و توقف روند ستاره‌سازی در تلویزیون بعد از افسانه بایگان و خودش در تلویزیون تأکید کرده بود، گفت:ما داشتیم برمی گشتیم. خانم زنگنه مزاح قشنگی کرد و گفت بعد از خودش و افسانه بایگان اتفاقی نیفتاده است همان موقع گفتم پس ما برویم خانه و سریال‌های قدیمی را نگاه کنیم.لعیا زنگنه قبل از آمدن بهاره رهنما گفته بود: متاسفم بعد از خانم افسانه بایگان که ستاره اول زنان هنرمند بود و بعد از من اتفاقی نیفتاد. کسی به عنوان پدیده ظاهر نشد. کسی نبود که بگوییم فلانی آمده و عالی است و دارد پیش می‌رود.چهارمین قسمت از برنامه تلویزیونی «سه ستاره» به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی سه شنبه ۱۳ اسفند کارنامه بیست‌ساله شبکه سه سیما را در حوزه بازیگران برتر زن در مجموعه‌های این شبکه به نظرسنجی گذاشت و در این قسمت ۷ تن از بازیگران زن تلویزیونی مهمان برنامه بودند.

بهاره رهنما

در این برنامه کتایون ریاحی، مرجانه گلچین، هانیه توسلی، لیلا زارع، شقایق دهقان، فریبا کوثری، ثریا قاسمی، بهاره رهنما، فاطمه گودرزی و ریما رامین فر به عنوان ۱۰ بازیگر زن برگزیده از سوی هیات داوران این برنامه، مورد قضاوت و ارزیابی مخاطبان قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر