یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، مدعی شد که تیمش می‌خواهد سه بازی آخر سال 2021 را با پیروزی پشت سر بگذارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم بوندسلیگا روز شنبه در ورزشگاه خانگی خود میزبان ماینتس است.

بایرن در حالی قدم به این مسابقه خواهد گذشت که این هفته با سه گل برابر بارسلونا به پیروزی رسید تا با قاطعیت به عنوان صدرنشین گروهش به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کند.

یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از این بازی درباره سه بازی پایانی سال که پیش روی بایرن قرار دارد گفت:« بازیکنان اعتماد به نفس خوبی دارند. ما توانستیم از مسابقات پیچیده پاییز تا به اینجا به خوبی عبور کنیم. امروز فقط می‌خواهیم در سه بازی پایانی به پیروزی برسیم و اگر لازم باشد تغییراتی در تیم داشته باشیم. تمامی بازیکنان شرایط بسیار خوبی دارند.»

اگر بایرن مونیخ در بازی برابر ماینتس به پیروزی برسد، ناگلزمان به صدمین بردش در تاریخ رقابت‌های بوندسلیگا خواهد رسید. او در این باره گفت:« من فکر می‌کردم بردهای بیشتری داشته باشم (می‌خندد). این رکورد بسیار خوبی است. من از رسیدن به آن خوشحال هستم. از شما ممنونم که آن را به من یادآوری کردید، من از این موضوع خبر نداشتم.»

 

این مربی آلمانی درباره شرایط جاشوا کیمیش و چوپوموتینگ گفت:« آنها شرایط مشابهی داشتند. هردو دچار مشکلات ریه داشتند و باید به مدت 10 روز استراحت می‌کردند. باید اسکن‌های دیگری را نیز انجام دهند. من امیدوارم و انتظار دارم که آنها در ژانویه برای نیم فصل دوم به تیم اضافه شوند.»

او همچنین درباره وضعیت روانی کیمیش با توجه به حواشی ایجاد شده گفت:« البته که او همیشه می‌خواهد در زمین باشد، خصوصا چون همیشه آماده بوده است اما حالا مدت‌هاست از زمین دور است. اما شرایط به وجود در چند هفته اخیر کمی سخت بوده است. او قرار است سپر بلا باشد. همه در آلمان نظرات خودشان را دارند و او نیز تصمیمی گرفته که ما باید به آن احترام بگذاریم.»

تگ های مرتبط

ارسال نظر