به نظر می رسد باشگاه بارسلونا از تلاش برای حفظ عثمان دمبله، ستاره فرانسوی خود منصرف شده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پنج ساله عثمان دمبله با بارسلونا در ماه ژوئن به پایان می رسد و مدیران باشگاه در ماه های اخیر به شدت برای تمدید قرارداد با او تلاش کرده اند، اما این فرانسوی این پیشنهادات را رد کرده و تمایلی به ماندن نشان نداده است. نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد هیئت مدیره بارسلونا به این نتیجه رسیده شانس چندانی برای حفظ عثمان دمبله وجود ندارد و این بازیکن به طور قطع در فصل تابستان و به صورت رایگان این باشگاه را ترک خواهد کرد.

به نظر می رسد عثمان دمبله تصور می کند پروژه بارسلونا در نهایت به موفقیت منجر نخواهد شد و او در تیم های دیگر بیشتر مسیر پیشرفت را طب می کند. حتی جلسه شخص خود ژاوی با عثمان دمبله برای قانع کردن این بازیکن اثربخش نبوده و این بازیکن تصمیم گرفته به هر نحوی در پایان فصل از جمع بازیکنان بارسلونا جدا شود.

خرید 140 میلیون یورویی بارسلونا از دورتموند در سال 2017، در حال حاضر از تیم های بزرگی از سراسر اروپا پیشنهاد و البته به نظر می رسد لیگ برتر انگلیس محتمل ترین مقصد او برای او باشد. نیوکاسل و منچستریونایتد هر دو در حال مذاکره با عثمان دمبله، مدیر برنامه این بازیکن برای انتقال در سال 2022 هستند و البته تیم هایی چون بایرن مونیخ، لیورپول و چلسی نیز نام عثمان را در فهرست خرید خود قرار داده اند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر