الهه فرشچی متولد ۲۱ دی ماه ۱۳۶۸ در کاشان است. در رشته تئاتر تحصیل کرده و تاکنون در یک سریال، چندین تئاتر و تله تئاتر به ایفای نقش پرداخته است.

سایت شماره یک:

الهه فرشچی متولد ۲۱ دی ماه ۱۳۶۸ در کاشان است. در رشته تئاتر تحصیل کرده و تاکنون در یک سریال، چندین تئاتر و تله تئاتر به ایفای نقش پرداخته است.

Screen-Shot-2021-12-15-at-1.38.28-PM

این هنرپیشه جوان نخستین بار با بازی در سریال همه چیز آنجاست محصول سال ۱۳۹۳ شناخته شد. این مجموعه تلویزیونی اجتماعی-درام که به کارگردانی شهرام شاه حسینی به سفارش شبکه سوم سیما تهیه شد چهره های شناخته شده ای نظیر الهام حمیدی، امین زندگانی و حدیث میرامینی را در فهرست عوامل خود داشت و با استقبال گرم مخاطبانش روبرو شد.

در این سریال الهه فرشچی نقش بیتا دختر خانواده حاج یوسف را ایفا می کرد که برخلاف خواهرش نازنین مطیع حرف های پدر و مادر نبود و با رفتارها و خواسته های بی پایانش مدام خانواده را به دردسر می انداخت.

نکته جالب آنکه برخلاف شخصیت بیتا در سریال همه چیز آنجاست خانم فرشچی ظاهرا تمایلی به جراحی های زیبایی ندارند و بیشتر چهره طبیعی خودشان را می پسند هرچند که بسیاری معتقدند خانم فرشچی دست کم یکبار عمل زیبایی بینی انجام داده است.

 

ورودی رسمی الهه فرشچی به دنیای بازیگر از سال ۸۹ و با حضورش در چند تله فیلم کلید خورد. هرچند که به گفته خودش خانواده چندان دل خوشی از ورودی او به عرصه سینما و تلویزیون نداشتند و بیشتر دوست داشتند دخترشان دکتر یا مهندس شود. الهام فرشچی یک خواهر کوچکتر از خود دارد و در خانواده کم جمعیتی بزرگ شده.

خانم فرشچی که در زمان پخش این سریال ۲۵ ساله بوده حالا به امارات متحده عربی مهاجرت کرده و حجاب از سر برداشته است. او با انتشار تصاویری از خود در اینستاگرامش، مهاجرت خود و خداحافظی همیشگی اش با دنیای بازیگری در کشور را علنا اعلام کرد. خانم فرشچی در سریال دردسرهای عظیم دو نیز نقش مونا (مادر کودک رها شده) را ایفا کرده و این بازی به شهرت او کمک شایانی کرد.

این هنرپیشه حالا به دبی مهاجرت کرده و ظاهرا وارد عرصه مدلینگ شده است. او به تازگی عکس های بی حجاب خود را در صفحه اینستاگرامش که بیشتر از ۵۰ هزار دنبال کننده دارد با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.

فیلم ها و سریال ها

تله فیلم پاپوش ( منوچهر هادی – ۱۳۹۰)

تله فیلم  «گدایان» ( سیامک خواجه وند – ۱۳۹۱)

سریال همه چیز آنجاست (شهرام شاه حسینی – ۱۳۹۳)

سریال دردسرهای عظیم ۲ (برزو نیک نژاد – ۱۳۹۴)

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر