مجتمع درمانگاهی ولی‌عصر بهترین مراقبت درمانی را به شهر ری می‌آورد. شبکه بخش‌های چندتخصصی ما و پزشکان متخصص با یک ذهنیت و علاقه فعالیت می‌کنند. ما بالاترین استانداردهای ممکن در تمامی جوانب مراقبت درمانی، پزشکان، درمان و تشکیلاتی که بهترین موجود در شهر ری هستند را در اختیار داریم.

تخصص‌ها در درمانگاه ولی‌عصر شهر ری

 

درمانگاه ولی‌عصر شهر ری یکی از بزرگ‌ترین و مجرب‌ترین کادرهای موجود در تخصص‌های متعدد را در اختیار دارد که با همکاری یکدیگر جهت اطمینان از مراقبت با کیفیت و ریکاوری موفق تلاش می‌کنند.

جراح مغز و اعصاب

جراحان مغز و اعصاب پزشکانی هستند که مشکلات مرتبط با مغز، ستون فقرات و سایر بخش‌های سیستم عصبی را تشخیص داده و درمان می‌کنند. گاهی به اشتباه عبارت متخصص مغز و اعصاب به جای جراح مغز و اعصاب به کار می رود اما این دو با هم تفاوت دارند و وظایف مختلفی بر عهده هر یک از آنها است. جراحان مغز و اعصاب در شهر ری طیف گسترده‌ای از مشکلات از ضربات، تومور، سکته مغزی تا عفونت‌ها یا مشکلات تحلیل‌رونده و ارثی را درمان می‌کنند. از آنجا که جراحان مغز و اعصاب در سیستم عصبی انسان تخصص دارند، آنها طیفی وسیع از وظایف دیگر را علاوه بر جراحی انجام می‌دهند. برای مثال، سایر متخصصین مانند پزشکان اورژانس و عصب‌شناسان اغلب درباره بیماران خود با جراحان مغز و اعصاب مشورت می‌کنند. جراحان مغز و اعصاب همچنین به ارزشیابی و بازیابی افراد در مورد مشکلات عصب‌شناسانه کمک می‌کنند.

متخصص پوست و مو

متخصص پوست پزشکی با تخصص در درمان پوست، مو و ناخن است. متخصصین پوست و مو از افراد در تمامی گروه‌های سنی، از نوزادان تا سالمندان، مراقبت می‌کنند. پوست عضوی خارق‌العاده است. پوست شما نخستین خط محافظتی در مقابل بیماری است، از سایر ارگان‌های بدن دفاع می‌کند، شما را گرم و سرد می‌کند و پیام‌هایی درباره میزان سلامت داخلی بدن را به شما می‌دهد. کار یک متخصص پوست معمولاً به سه ناحیه پزشکی، جراحی و زیبایی تقسیم می شود. متخصصین پوست و مو، پزشکان و جراحان زبده‌ با مهارت‌ها و تجربه منحصربفردی هستند که بهترین مراقبت برای عضوی مهم از بدنتان را ارائه می‌کنند.

متخصص قلب

 

فراوانی بیماری قلبی در ایران متخصص قلب را به حرفه‌ای با اهمیت بالا تبدیل می‌کند. متخصصین قلب، پزشکانی هستند که در درمان سیستم قلبی‌عروقی – شامل قلب و رگ‌های خونی – تخصص دارند. این پزشکان همچنین عاداتی را ترویج می‌دهند که باعث بهبود سلامت قلب می‌شوند. نکته بسیار مهم این است که با بروز علائم مختلفی که نشان دهنده مشکلی قلبیست به متخصصین قلب مراجعه کنید زیرا آنها قادر به درمان حملات قلبی، ایست قلب، بیماری‌های دریچه قلب، آریتمی قلب و فشار خون بالا هستند.

(برای آشنایی بیشتر با کار متخصصین قلب و مواردی که به کمک آنها نیاز داریم، میتوانید این مقاله را مطالعه فرمائید)

تیم دندان‌پزشکی

تخصص تیم ما شامل جراحی دهان و فک و صورت، مدیریت موارد ترومای سرد، درمان مجدد روت‌کانال‌های درمان‌شده، درمان ضایعه پری‌اپیکال، درمان کودکان با نیازهای خاص و کودکانی که همکاری نمی‌کنند، درمان تحت بیهوشی عمومی و بی‌حسی موضعی، ارتودنسی ثابت/ارتوپدی دندان و صورت، پروتزهای فک و صورت، دندان‌پزشکی زیبایی و دندان‌پزشکی عمومی می‌شود.

چشم‌پزشک

چشم‌پزشک یک پزشکی یا دکتر استیوپاتی است که در مراقبت از چشم و بینایی تخصص دارد. هر عضوی از تیم مراقبت چشم نقشی مهم در ارائه مراقبت از چشم را ایفا می‌کند، ولی افراد بسیاری آنها و نقششان در حفظ سلامت چشم‌ها را اشتباه می‌گیرند. سطح آموزش و تخصص – و کارهایی که آنها مجاز به انجامشان هستند – تفاوت اصلی بین ارائه‌کنندگان مراقبت از چشم است.

متخصص گوش و حلق و بینی

تخصص گوش و حلق و بینی تخصص پزشکی است که روی گوش‌ها، بینی و حلق تمرکز دارد. این تخصص را جراحی سر و گردن نیز می‌نامند زیرا این متخصصین هم قادر به طبابت و هم قادر به جراحی هستند. متخصص گوش و حلق و بینی را تحت عنوان پزشک گوش و حلق و بینی نیز می‌شناسند. این متخصصین از این جهت با بسیاری از پزشکان متفاوت هستند که آنها برای انجام چندین نوع جراحی روی بافت‌های ظریف و پیچیده سر و گردن صلاحیت دارند.

متخصص زنان

متخصص زنان پزشکی است که در سلامت تولیدمثل زنان تخصص دارد. تیم پزشک زنان ما با طیف گسترده‌ای از مسائل، شامل زایمان، بارداری و زایمان، مسائل قاعدگی و باروری، عفونت‌های قابل انتقال جنسی، اختلال‌های هورمونی و غیره، رسیدگی می‌کند.

اورولوژیست

اورولوژیست‌ها بیماری‌های مجاری ادرار در مردان و زنان را تشخیص داده و درمان می‌کنند. آنها همچنین هر مسئله مرتبط با مجاری تولیدمثلی در مردان را نیز درمان می‌کنند. در برخی از موارد، آنها به انجام جراحی نیز می‌پردازند. برای مثال، آنها سرطان را درمان کرده یا گرفتگی مجاری ادرار را برطرف می‌کنند. اورولوژیست‌ها در محل‌های متفاوتی مانند بیمارستان‌ها، کلینیک‌های شخصی و مراکز اورولوژی فعالیت می‌کنند.

مجاری ادرار سیستمی است که ادرار را تولید، ذخیره و از بدن دفع می‌کند. اورولوژیست‌ها قادر به درمان همه بخش‌های این سیستم هستند.

ارتوپد

 

ارتوپدها که تحت عنوان دکتر، پزشک یا جراح ارتوپد شناخته می‌شوند، عضوی از تیم مراقبت درمانی هستند که روی درمان و جلوگیری از دفرمگی سیستم اسکلتی و عضلانی شامل عضلات، مفاصل، استخوان‌ها، غضروف، رباط‌ها و تاندون‌ها تخصص دارند. ارتوپدها درد، تورم و دفرمگی مرتبط با جراحت مفاصل یا پیچیدگی شدید عضلات، رباط‌ها یا سایر ساختارهای اسکلتی بدن را درمان می‌کنند. درمان ارائه‌شده توسط ارتوپدها اغلب روی جراحی و التیام یا مراقبت پس از جراحی در کنار سایر درمان‌ها متمرکز است.

پزشک بیماری‌های عفونی

بدن شما خانه‌ای برای میکروبیوم مملو از باکتری‌ها، پاتوژن‌ها، قارچ‌ها و ویروس‌ها است. آنها معمولا آسیبی به بدن وارد نمی‌کنند؛ ولی میکروارگانیسم‌ها گاهی می‌توانند منجر به بیماری شوند. به دلیل متغیر بودن علائم و شدت آنها، تشخیص و درمان بیماری‌های عفونی می‌تواند چالش‌انگیز باشد. پزشکان بیماری‌های عفونی متخصصینی هستند که در شناسایی و درمان طیفی وسیع از این بیماری‌ها تخصص دارند. بیماری‌های عفونی متعددی از آنفلوانزا و ذات‌الریه تا سرماخوردگی معمولی وجود دارند. پزشکان بیماری‌های عفونی از مهارت‌های بالینی و آزمایشپاهی جهت انجام تشخیص درست و ارائه بهترین برنامه‌های درمانی برخوردار هستند.

متخصص غدد

متخصصین غدد پزشکانی هستند که در غدد و هورمون‌های تولید‌شده آنها تخصص دارند. آنها با متابولیسم، یا تمامی فرایندهای بیوشیمیایی بدن، شامل نحوه تبدیل غذا به انرژی و نحوه رشد بدن، تخصص سر و کار دارند. متخصصین غدد بیماری‌هایی مانند دیابت نوع 1 و 2، متابولیسم استخوانی، تیروئید، پانکراس و کلسترول را تشخیص داده و درمان می‌کنند.

چرا درمانگاه ولی‌عصر را انتخاب کنیم؟

اعتبار ما برای مراقبت درمانی شناخته‌شده در کنار فناوری و تشکیلات درمانی پیشرفته تضمین‌کننده همکاری ما با مشاورین و متخصصین برتر در حوزه مراقبت درمانی است. تمامی پزشکان ما دارای نظام‌پزشکی بوده و در حوزه تخصصی خود بسیار شناخته‌شده هستند. ما در درمانگاه ولی‌عصر به ارائه درمان پزشکی و جراحی پیشرفته به بیماران خود با دسترسی به بزرگ‌ترین فناوری درمانی موجود متعهد هستیم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر