اینجانب محسن رفیع جمال نوه دختری نایب بزرگ تا دریافت دیپلم در تابستانها و تمامی ایام تعطیل در چلوکبابی پدر بزرگ خود در بازار تهران به فراگیری تمامی موارد تهیه و تولید یک چلوکباب خوب همت گماردم.

سایت شماره یک:

 سپس برای کسب تجربه شخصی اقدام به شراکت و تاسیس کوتاه مدت چندین چلوکبابی نایب در سطح تهران نمودم و بعد از آن برای زندگی و تحصیل عازم خارج از کشور شدم  و پس از مراجعت به ایران بلافاصله در 6 شهریور سال 1369 رستوران نایب وزراء را با توجه به تجارب طولانی خود و استفاده از آموخته های مدیریتی در ایران و خارج از کشور برای حفظ ارزشهای موروثی و اکتسابی تأسیس و بصورت جدی برای ایجاد تحول در همه زمینه های  تهیه و تولید چلوکباب همت گماردم . بطوریکه امروزه پس ازگذشت بیست سال تحقیقا یکی از موفق ترین مؤسسات غذایی در ایران نایب وزرا می باشد.

در این راستا نایب وزرا همواره می کوشد آنچه مطلوب نظر شماست را در بالاترین سطح کیفی و کمی با به کار گیری از پرسنل مناسب و آموزش دیده خود و با رعایت استاندارد های بین المللی سرو و عرضه غذا به عنوان یک مؤسسه پیشرو به شما ارائه نماید .

همواره بین نایب وزرا و مهمانانش احترام و اعتماد متقابل وجود داشته و دارد،به عقیده من تحقیقا چلو کباب غذای ملی ماست و شایسته آن است که به تنهائی درهر رستورانی عرضه گردد و برای تهیه و تولید سایر غذاهای ایرانی و فرنگی با اعتمادی که به نام نایب وجود داشت در بهار 1380 اقدام به تاسیس و افتتاح تنها شعبه نایب وزرا  با نام بوفه نایب نمودم ، این بوفه کم نظیر دارای 2 سالن مجزا می باشد که در سالن A آن برای اولین بار بوفه VIP به صورت بوفه گرم (تلفیقی از غذاهای ایرانی-فرنگی و دریایی)، بوفه سرد(شامل سالادبار – اردوهای سرد و دسرهای سرد) همراه با تک نوازی پیانو فعالیت می نماید و در سالن B نیز ما پذیرای مهمانی های شما خواهیم بود.

در پایان به این نکته اشاره می کنم که این کار هویت من می باشد و با پوست ،گوشت و استخوان من عجین شده است ، من باور دارم که میراث دار فرهنگی از یک خاندان  کهن بوده که به ارزش سرمایه های اعتماد،اعتقاد و اطمینان به خوبی واقفم ،این کار محتاج انگیزه ،عشق ،علاقه،جدیت، تجربه و شناخت است .

امیدوارم همچنان که نایب وزرا گفته های مرا برای شما تداعی می کند همیشه در مختصات باورهای خود باقی بمان

تگ های مرتبط

ارسال نظر