بسیاری از اهالی تهران، این رستوران را به مهمانان خود از سایر شهرها و کشورها نیز معرفی می‌کنند. به همین دلیل در همه زمان‌های سال این رستوران معمولاً پر از مشتری است.

سایت شماره یک:

 در هر زمان از سال اگر به قصد کار یا تهران گردی به پایتخت ایران سفر کردید، توصیه می‌کنم برای امتحان بهترین چلو کباب ایران به رستوران نایب نیز سر بزنید.

آدرس و راه‌های دسترسی رستوران نایب تهران

آدرس شعبه وزرا: تهران، خیابان وزرا، کوچه یازدهم، رستوران نایب

شماره تماس رستوران نایب: 02188707272

راه‌های دسترسی: رستوران نایب در خیابان وزرا و در منطقه مرکزی شهر تهران قرار گرفته است. خیابان وزرا از شمال به خیابان گاندی و از جنوب به خیابان میرزای شیرازی متصل می‌شود. همچنین این خیابان در امتداد خیابان ولیعصر قرار دارد و از طریق خیابان بهشتی به خیابان ولیعصر نیز متصل است. بزرگراه مدرس نزدیک‌ترین بزرگراه به خیابان وزرا است که به بزرگراه‌های شهید همت و شهید قاسم سلیمانی متصل بوده و از طریق خیابان بهشتی به خیابان وزرا نیز راه پیدا می‌کند. به این ترتیب از لحاظ دسترسی خیابان وزرا و رستوران نایب تهران وضعیت خوبی دارند. البته به علت قرار گیری در مرکز شهر معمولاً ترافیک زیادی در این خیابان دیده می‌شود.

دسترسی با مترو

ایستگاه مترو میرزای شیرازی نزدیک‌ترین ایستگاه مترو تهران به رستوران نایب وزرا است. این ایستگاه مترو حدود 750 متر با رستوران فاصله دارد و می‌توان با یک پیاده روی 10 دقیقه‌ای به آن رسید. ایستگاه مترو میرزای شیرازی در خیابان بهشتی و نبش خیابان ایزد قرار دارد. شما با پیاده روی می‌توانید از خیابان بهشتی وارد خیابان وزرا شوید و خود را به رستوران نایب برسانید.

ساعت کاری رستوران نایب تهران: 11:30 صبح تا 22:30 شب

رستوران نایب تهران همه روزه برای وعده‌های ناهار و شام میزبان مشتریان و طرفداران خود است. این رستوران در همه روزهای سال باز بوده و در اکثر روزهای تعطیل و حتی تعطیلات مذهبی و رسمی نیز به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر