ویکافه کافه‌ای است با با ظرفیت ۲۴۰ نفر که یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های خصوصی شماست. لازم به ذکر است که ویکافه در دو شعبه دیگر یعنی محله قلهک و نارمک نیز از مهمانان پذیرایی می‌کند.

سایت شماره یک:

 جالب است بدانید که فلسطین، به عنوان یکی از مهم‌ترین خیابان‌های شهر تا پیش از انقلاب خیابان کاخ نامیده می‌شد. در میان مغازه‌های عینک‌فروشی و همهمه‌های این خیابان قدیمی و مهم تهران، کافه‌ای به نام « ویکافه» سر برآورده است. کافه‌ای با ظرفیت ۲۴۰ نفر که یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های خصوصی شماست. لازم به ذکر است که ویکافه در دو شعبه دیگر یعنی محله قلهک و نارمک نیز از مهمانان پذیرایی می‌کند.

دکوراسیون زیبا و مدرن این کافه واقعاٌ دیدنی است. فضایی بزرگ و دلباز با میز و صندلی‌های طوسی رنگی که با فاصله از هم چیده شده‌اند، مژده گذراندن روزی سرشار از آرامش و راحتی را می‌دهند. گفتنی است که ویکافه در دو طبقه طراحی شده که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. طبقه همکف دکوری جالب و دلنشین و رستوران واقع در زیرزمین با محیطی آرام و لذت‌بخش صرف غذاهای خوشمزه را برایتان دلچسب‌تر می‌کند.

اگر گذرتان به خیابان فلسطین افتاد، سری هم به این کافه عالی بزنید. مطمئناٌ پشیمان نخواهید شد.

آدرس شعبه اول:

خیابان فلسطین، بالاتر از خیابان انقلاب، نبش خیابان نایبی، پلاک ۳۳۶.

شماره تماس: ۶۶۹۷۶۰۴۱-(۰۲۱ ).

آدرس شعبه دوم:

خیابان شریعتی، ساختمان سام، طبقه ۶، دوراهی قلهک، خیابان بصیری، پلاک ۵.

شماره تماس: ۲۲۶۴۹۵۶۱-(۰۲۱).

آدرس شعبه سوم:

ضلع جنوب شرقی میدان هفت‌حوض، کوچه فاطمه‌زهرا، نبش فروشگاه سام.

شماره تماس:۷۷۹۵۰۴۳۰ -(۰۲۱).

تگ های مرتبط

ارسال نظر