ویکافه یکی از کافه‌های آرام و زیبای پایتخت است که در مرکز شهر پذیرای علاقه‌مندان به کافه‌گردی است.

سایت شماره یک:

کافه ویکافه یکی از کافه‌‌رستوران‌های خیابان فلسطین است. کافه ویکافه یکی از کافه‌‌رستوران‌هایی است که فضایی بزرگ و آرام و البته دلنشین را برای مشتریان خود تدارک دیده است. وقتایی که احتیاج داری بری جایی که آرومت کنه پیشنهاد سایت شماره یک کافه ویکافه هست. کافه ویکافه یکی از کافه های پر رفت و آمد در تهران است.با کافه ویکافه بیشتر آشنا شوید.

خیابان فلسطین یکی از خیابان‌های قدیمی و زیبای تهران است که به علت وجود بورس عینک و عینک دودی و مجاورت با خیابان انقلاب و دانشگاه تهران، رفت و آمد زیادی در آن صورت می‌گیرد.

این کافه قابلیت پذیرایی از ۲۴۰ نفر را دارد و امکان رزرو آن برای جشن و میهمانی هم از دیگر مزایای آن است. غذا و نوشیدنی‌های این کافه کیفیت خوبی دارند و مشتریانی که به آن مراجعه می‌کنند از محصولاتی که در آن سرو می‌شود و همچنین محیط آرام و دنج آن رضایت دارند. 

کافه در دو طبقه هم‌کف (کافه) و زیرزمین (رستوران) به ارائه سرویس می‌پردازد که زیرزمین آن فضای آرام و دلنشین‌تری دارد، هرچند طبقه هم‌کف هم از دکور زیبا و مدرنی بهره می‌برد.

کافه ویکافه کجاست؟

کافه ویکافه

ویکافه در خیابان فلسطین، نبش کوچه نایبی، پلاک ۳۳۶ قرار دارد. برای رسیدن به ویکافه می‌توانید از متروی تئاتر شهر در خط ۴ مترو و همچنین بی‌آرتی‌های مسیر آزادی - تهرانپارس، راه‌آهن - تجریش و راه‌آهن - پارک‌وی (ایستگاه چهارراه ولیعصر) استفاده کنید و به خیابان فلسطین رفته و با پنج دقیقه پیاده‌روی به این کافه‌‌رستوران برسید.

در کافه ویکافه چی بخوریم؟

منوی این کافه رستوران شامل نوشیدنی و غذاهای مختلفی می‌شود. از نوشیدنی‌های آن می‌توان به انواع قهوه، کمکس، وی۶۰، کلور، سایفون، و انواع چای و دمنوش و البته نوشیدنی‌های سرد مثل لانگ آیلند، موهیتو کلاسیک و جینجرلایم (زنجبیل، لیمو و سودا) اشاره کرد.

در ویکافه انواع شیک و پین کیلر (پشن فروت، پرتقال، توت‌فرنگی)، ماونتین بریز، کارموپولیتن (میکس میوه‌های قرمز و ماست) هم سرو می‌شود.

دسرهای ویکافه شامل انواع میوه خشک مثل کرن‌بری، انجیر، زردآلو، و کشمش و میوه‌های تازه مثل توت‌فرنگی، موز و میوه‌های فصل، شربت‌های وانیل، دارچین، فندق و آیریش و سایر دسرها می‌شود.

انواع کیک، تارت، پای و وافل نیز در ویکافه سرو میشود

غذاهای بخش رستوران شامل سالاد، پیتزاها، برگر، پاستا و ساندویچ‌های متنوع می‌شود.

کافه ویکافه؛ جایی که بهت آرامش میده

 

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • آدرس کافه ویکافه کجاست
    خیابان فلسطین، بالاتر از خیابان انقلاب، نبش خیابان نایبی، پلاک ۳۳۶
  • آیا کافه ویکافه جایی خوبی برای حرف زدن هست
    جایی بسیار خوب برای قرارهای عاشقانه

ارسال نظر