هیچ‌کجا را بهتر از کافه‌ها برای گرفتن آرامش و رفع خستگی‌های روزمره ندانند. به نظر من و شاید خیلی‌های دیگر، کافه‌گردی یکی از آن رسوم قشنگ وام گرفته از کشورهای خارجی می باشد که به مذاق ما ایرانی‌ها خوش آمده است.

سایت شماره یک:

مانند بسیاری از مغازه‌های مختلف، آپارتمان‌ها و آسمان‌خراش‌ها، کافه‌ها هم در تهران بزرگ روز‌به‌روز افزایش می‌یابند. حتی ممکن است تعداد کافه‌های یک خیابان از مغازه‌ها هم بیشتر باشد.

خیابان فلسطین، خیابانی شمالی- جنوبی در مرکز تهران هم از این قضیه مستثنا نیست و از قدیم‌الایام از مراکز اصلی شهر برای احداث کافه‌ها می‌باشد. جالب است بدانید که فلسطین، به عنوان یکی از مهم‌ترین خیابان‌های شهر تا پیش از انقلاب خیابان کاخ نامیده می‌شد. در میان مغازه‌های عینک‌فروشی و همهمه‌های این خیابان قدیمی و مهم تهران، کافه‌ای به نام « ویکافه» سر برآورده است. کافه‌ای با ظرفیت ۲۴۰ نفر که یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های خصوصی شماست. لازم به ذکر است که ویکافه در دو شعبه دیگر یعنی محله قلهک و نارمک نیز از مهمانان پذیرایی می‌کند.

دکوراسیون زیبا و مدرن این کافه واقعاٌ دیدنی است. فضایی بزرگ و دلباز با میز و صندلی‌های طوسی رنگی که با فاصله از هم چیده شده‌اند، مژده گذراندن روزی سرشار از آرامش و راحتی را می‌دهند. گفتنی است که ویکافه در دو طبقه طراحی شده که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. طبقه همکف دکوری جالب و دلنشین و رستوران واقع در زیرزمین با محیطی آرام و لذت‌بخش صرف غذاهای خوشمزه را برایتان دلچسب‌تر می‌کند.

اگر گذرتان به خیابان فلسطین افتاد، سری هم به این کافه عالی بزنید. مطمئناٌ پشیمان نخواهید شد.

آدرس شعبه اول:

خیابان فلسطین، بالاتر از خیابان انقلاب، نبش خیابان نایبی، پلاک ۳۳۶.

شماره تماس: ۶۶۹۷۶۰۴۱-(۰۲۱ ).

آدرس شعبه دوم:

خیابان شریعتی، ساختمان سام، طبقه ۶، دوراهی قلهک، خیابان بصیری، پلاک ۵.

شماره تماس: ۲۲۶۴۹۵۶۱-(۰۲۱).

آدرس شعبه سوم:

ضلع جنوب شرقی میدان هفت‌حوض، کوچه فاطمه‌زهرا، نبش فروشگاه سام.

شماره تماس:۷۷۹۵۰۴۳۰ -(۰۲۱).

تگ های مرتبط

ارسال نظر