با وجود مترو تهران، دیگر نگرانی در خصوص وسیله نقلیه و هزینه‌های مربوط به آن وجود نخواهد داشت.

سایت شماره یک:

بازار بزرگ تهران تنها یک مرکز خرید نیست و شروع احداث آن در دوران صفوی آغاز شده است و به تدریج در دوره‌های مختلف تاریخی مانند قاجار تکمیل شده است. از این رو به شدت به شما توصیه می‌کنیم، قبل از مراجعه به رستوران مسلم، از قسمت‌های مختلف این بازار بازدید کنید. اگر هم قصد خرید بازار تهران را دارید، پس از خرید حتما برای صرف وعده غذایی مورد نظر خود به این رستوران بروید. برخی از گذرگاه‌ها و بخش‌های اصلی بازار تهران عبارتند از: بازار بزرگ، بازار امیر، بازار عباس‌آباد، بازار زرگرها، بازار کفاش‌ها، حمام چال، مزینی، بازار زید، پاچنار، فراش‌باشی (نظام)، بازار مسجد جامع، بازار بین‌الحرمین، چهارسوق، خیاط‌ها و ...

اگر ساکن تهران هستید و قصد دارید مهمانان داخلی یا خارجی خود را برای صرف نهار به بیرون از منزل ببرید، بازدید از بازار تاریخی تهران و صرف نهار در رستوران مسلم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مطمئن باشید مهمانان شما فضای بازار و طعم بی‌نظیر غذاهای این رستوران دوست خواهند داشت و یک روز عالی را تجربه خواهند کرد.

فضای داخلی رستوران نسبتا ساده طراحی شده است، اما این موضوع به هیچ وجه برای مشتریان این رستوران اهمیت ندارد؛ چرا که هدف آنها از انتخاب رستوران مسلم، بهره بردن از غذاهای لذیذ و بی‌نظیر آنجاست. نمای بیرونی رستوران هم کاملا معمولی است و اصلا جلب توجه نمی‌کند و اگر کسی این رستوران را نشناسد به راحتی از کنار آن عبور خواهد کرد.

در پایان باید بگوییم رستوران مسلم از آن دست رستوران‌های پر زرق و برق و گران قیمت نیست که هر کسی توانایی مالی مراجعه به آن را نداشته باشد؛ شما می‌توانید با اختصاص هزینه‌ای مناسب از یک غذای با کیفیت بهره ببرید. با وجود مترو تهران، دیگر نگرانی در خصوص وسیله نقلیه و هزینه‌های مربوط به آن وجود نخواهد داشت.

 

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • رستوران مسلم کجاست؟
    این رستوران در محدوده بازار بزرگ تهران و در آدرس خیابان 15 خرداد (بوذرجمهری سابق)، نبش سبزه میدان، کوچه حاج رحیم خان، پلاک 4، واقع شده است.
  • ساعت کار رستوران مسلم به چه صورتی است؟
    از آن‌جا که بیشتر مشتریان رستوران مسلم افرادی هستند که برای خرید به بازار بزرگ تهران می‌روند، ساعت کار این رستوران نیز متناسب با ساعت کار این بازار تنظیم شده است. این رستوران در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 11:00 تا 18:00 و در روز جمعه از ساعت 11:00 تا 17:30 پذیرای مشتریان می‌باشد.

ارسال نظر