این رستوران در محدوده بازار بزرگ تهران و در آدرس خیابان 15 خرداد (بوذرجمهری سابق)، نبش سبزه میدان، کوچه حاج رحیم خان، پلاک 4، واقع شده است.

سایت شماره یک:

این رستوران در محدوده بازار بزرگ تهران و در آدرس خیابان 15 خرداد (بوذرجمهری سابق)، نبش سبزه میدان، کوچه حاج رحیم خان، پلاک 4، واقع شده است. اگر با منطقه بازار تهران آشنایی ندارید و برای پیدا کردن رستوران مسلم با مشکل مواجه شدید، کافی است از کسبه یا رهگذران آدرس رستوران را بپرسید و مطمئن باشید بیشتر آنها نشانی آنجا را به شما نشان خواهند داد.

با توجه به محدودیت‌های ترافیکی که در حوالی بازار تهران و در نتیجه رستوران مسلم قرار دارد، بهترین وسیله برای دسترسی به این رستوران، مترو تهران است. برای این منظور، می‌بایست خط 1 متروی تهران را سوار شوید و در ایستگاه پانزده خرداد از مترو خارج شوید و با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید خود را به بازار تهران و رستوران مسلم برسانید. با این حال اگر هم قصد دارید با استفاده از اتوبوس‌های بی. آر. تی به رستوران مسلم بروید، می‌توانید از خط تجریش- راه آهن استفاده کنید و در ایستگاه میدان منیریه یا امام خمینی (ره) پیاده شوید و سپس با استفاده از تاکسی، اتوبوس یا حتی پیاده به سمت خیابان 15 خرداد بروید.

جهت دستیابی به اطلاعات مورد نیاز خود می‌توانید با شماره‌ تلفن‌های این رستوران به شرح زیر تماس بگیرید:

شمار تلفن رستوران مسلم:  55602275 - 55899834

 

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • رستوران مسلم کجاست؟
    این رستوران در محدوده بازار بزرگ تهران و در آدرس خیابان 15 خرداد (بوذرجمهری سابق)، نبش سبزه میدان، کوچه حاج رحیم خان، پلاک 4، واقع شده است.
  • ساعت کار رستوران مسلم به چه صورتی است؟
    از آن‌جا که بیشتر مشتریان رستوران مسلم افرادی هستند که برای خرید به بازار بزرگ تهران می‌روند، ساعت کار این رستوران نیز متناسب با ساعت کار این بازار تنظیم شده است. این رستوران در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 11:00 تا 18:00 و در روز جمعه از ساعت 11:00 تا 17:30 پذیرای مشتریان می‌باشد.

ارسال نظر