سایت شماره یک:

 

با وجودی که این روزها استفاده از کارت های اعتباری نسبت به سال ها قبل رونق بیشتری پیدا کرده است، اما هنوز عده ای به استفاده از این کارت ها چندان اعتقادی ندارند؛ چرا که ممکن است شرایط بازپرداخت کوتاه مدت و نرخ سود بالا، که برخی از شرکت های صادر کننده کارت اعتباری برای مشتریان در نظر گرفته اند، چندان به نظرشان مطلوب نیامده باشد. اما ما به شما روشی را برای خرید اقساطی با کارت اعتباری معرفی خواهیم کرد که شگفت زد خواهید شد؛ لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خرید مبل اقساطی با کارت اعتباری

دلایل زیادی برای خرید مبلمان وجود دارد، اما مهم ترین و اصلی ترین دلیل آن این است که محیط و فضای خانه با وجود اینگونه وسایل تغییر و تحول پیدا می کند و این تاثیر بسزایی در شادابی و احساس خوب اهل خانه دارد. به علاوه، ما برای زندگی راحت‌تر به مبلمان نیاز داریم و از آن برای نشستن و حتی خواب استفاده می‌کنیم.

مبلمان به دو دسته راحتی و استیل تقسیم بندی می شود. مبلمان استیل با سرویس میز غذاخوری به فروش میرسد که به صورت ست می باشد. مبلمان استیل به نسبت مبلمان راحتی هزینه بالاتری دارد، اما با توجه به ساختاری که دارد برای نشستن طولانی مدت مناسب نمی باشد.

در انتخاب یک دست مبلمان مناسب و راحت فاکتورهای مهمی نهفته است از جمله :

  • طرح و مدل مبلمان
  • ترکیب رنگ
  • جنس و کیفیت
  • قیمت مبلمان

در واقع شما با در نظر گرفتن فضای منزل خود و بر اساس این فاکتورها، انتخاب و خرید خواهید کرد.

البته خرید مبلمان فقط برای منزل نمی باشد و مبلمان اداری نیز بسیار پرفروش است. مبلمان اداری باید علاوه بر کیفیت بالا پرستیژ محیط کاری را حفظ کند و از راحتی بالایی نیز برخوردار باشد.

13

اگر فرصت خرید مبل اقساطی با شرایط ویژه برای شما وجود داشته باشد، می توانید کمی هوشمندانه تر انتخاب کنید، به این علت که تاثیر قیمت در انتخاب مبل اندکی کم رنگ تر می شود. همچنان با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه می توانید با کارت اعتباری با شرایط خاص مبل اقساطی بخرید.

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن ! شاید در ابتدا باور نکنید، چون در شرایط فروش انواع کالا، ارائه ضامن حرف اول را می زند. اما ما روشی را به شما معرفی خواهیم کرد که می توانید لوازم خانگی را اقساطی و بدون ضامن خریداری نمایید. به این ترتیب شما می توانید هر گونه لوازم خانگی را که نیاز دارید به صورت قسطی بخرید. مثلا خرید تلویزیون اقساطی ، کولر گازی اقساطی و ... ؛ یا حتی کالاهای دیجیتال مثل موبایل اقساطی لپ تاپ اقساطی را می توانید از این طریق با کارت اعتباری بخرید.

قسطا ، پیشرو در ارائه خدمات امتیاز الکترونیکی در ایران

قسطا یکی از شرکت های ارائه دهنده کارت اعتباری است با شرایط کاملا متفاوت. متقاضیان دریافت وام که قادر به ارائه ضامن و پرداخت نرخ بالای سود نیستند، می توانند قسطا را انتخاب کنند.

قسطا با توجه به نیاز شما امتیاز الکترونیکی بدون ضامن می دهد و این امتیاز را از طریق یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت در اختیار شما قرار می دهد. شما با قسطا کارت نقدا خرید می کنید و هزینه آن را با احتساب حداقل کارمزد به صورت قسطی به قسطا می پردازید.

14

پس اولین قدم برای استفاده از خدمات قسطا، این است که برای دریافت قسطا کارت اقدام نمایید.

چگونه قسطا کارت بگیریم؟

برای دریافت قسطا کارت به سایت قسطا مراجعه کنید. آدرس وب سایت قسطا ghesta.ir می باشد. پس از آن یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید و کلیه ی اطلاعات خواسته شده را با دقت وارد نمایید.

در مرحله ی بعد لازم است که درخواست خود را ثبت نمایید. کلیه ی مراحل دریافت قسطا کارت در سایت قسطا قابل مشاهده است.

قسطا از بزرگ ترین فعالان صنعت لندتک در ایران می باشد. در صنعت لندتک، اعتبار متقاضیان از طریق یک سیستم اعتبارسنجی بررسی می شود. در صورت تایید اعتبار آن ها، متقاضیان، واجد شرایط دریافت قسطا کارت خواهند شد.

به این ترتیب دریافت امتیاز از قسطا بدون ضامن بوده و خرید اقساطی با قسطا کارت برای مشتریان امکان پذیر خواهد بود.

15

مزیت های قسطا کارت چیست؟

  • با قسطا کارت می توانید از تمام فروشگاه های سراسر کشور که مجهز به دستگاه pos می باشد خرید کنید و به چند فروشگاه خاص محدود نخواهید شد.
  • تمامی مراحل ثبت درخواست تا دریافت قسطا کارت به صورت آنلاین و غیرحضوری امکان پذیر است و در پایان قسطا کارت برای شما ارسال خواهد شد.
  • شما می توانید با قسطا کارت خرید آنلاین هم انجام دهید. کافیست یک رمز اینترنتی برای قسطا کارت خود دریافت نمایید.

کلام پایانی

به ذکر توضیحاتی در ارتباط با مزیت های خرید با استفاده از کارت اعتباری با شرایط ویژه به همراه معرفی قسطا، ارائه دهنده خدمات امتیاز الکترونیکی بدون ضامن برای خرید مبل اقساطی، تلویزیون اقساطی و فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن پرداختیم.

قسطا جز معدود شرکت هایی است که امکان خرید اقساطی از طریق کارت اعتباری قسطا کارت را برای متقاضیان عزیز با شرایط بسیار مطلوب و منصفانه فراهم کرده است.

اگر به دنبال شرایط ویژه فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن می گردید، قسطا همان گزینه ی مناسب شما است. با استفاده از قسطا کارت می توانید مبل اقساطی، تلویزیون اقساطی و هرگونه لوازم مورد نیاز خود را نقدا بخرید و بعدا هزینه آن را به صورت قسطی به قسطا بپردازید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر