سایت شماره یک:
 

افراد برای خرید و فروش یا معامله ارزهای دیجیتال خارجی نیاز به بستری دارند تا بتوانند در آن به فعالیت بپردازند که این امکان توسط صرافی­‌های ارز دیجیتال به‌صورت مجازی در قالب یک سایت یا اپلیکیشن موبایل برای فعالان این نوع بازار مهیا می‌­شود. در این مطلب به‌ معرفی صرافی های ارز دیجیتال خارجی می­‌پردازیم تا با بررسی و آشنایی بیشتر، بتوانید بهترین صرافی را انتخاب کنید. این صرافی­‌ها درواقع واسطه بین خریدار و فروشنده هستند که در ازای دریافت کارمزد و هزینه‌­های معاملاتی به انجام این معاملات کمک می­‌کنند. نکته دیگر اینکه این‌گونه صرافی­‌ها در کشورهای خارجی مشغول به فعالیت هستند تا بتوانند بدون هچ مشکلی به کاربران ایرانی خدمات ارائه دهند.

حال قبل از اینکه به معرفی صرافی های ارز دیجیتال خارجی که به‌صورت معتبر، کنترل دارایی‌­های دیجیتال اشخاص را برعهده دارند، بپردازیم؛ باید گفت صرافی‌ها به دو صورت فعالیت می­‌کنند. در نوع متمرکز، شخص یا شرکت مشخصی به‌عنوان مالک و یا یک شخص ثالث واسطه­‌گری بین خریدار و فروشنده را برعهده دارد و ملزم است تا از قوانین پیروی کند. تقریباً 99درصد معاملات به این روش انجام می­‌گردد. همچنین فعالیت این نوع صرافی­‌ها، همانند کار بانک­‌ها قابل اطمینان می­‌باشد. نوع دیگر صرافی غیرمتمرکز است که در آن اشخاص بدون واسطه و بدون دخالت سازمان یا نهادی و به کمک فناوری بلاک­چین به خرید و فروش ارز دیجیتال می­‌پردازند.

انتخاب صرافی ارز دیجیتال معتبر

حال اگر بخواهیم معرفی صرافی های ارز دیجیتال خارجی  را آغاز کنیم؛ می­‌توانیم به صرافی بایننس، یکی از بزرگترین و مشهورترین صرافی­‌های ارز دیجیتال جهان اشاره کنیم. این صرافی توسط یک شرکت چینی در سال 2017 تأسیس گردید و در حال حاضر به‌صورت بین المللی با ایران و دیگر کشورها ارتباط دارد. از جمله از مزایای این نوع صرافی می‌توان به پشتیبانی از 650جفت ارز، پشتیبانی از 15 ارز فیات، کارمزد پایین تراکنش‌­ها حدود 0.1 درصد، حجم بالای مبادلات ارز دیجیتال، امنیت بالای صرافی، جدول‌بندی پیشرفته، تنوع گسترده­ از ارزهای رمزنگاری شده و جفت­‌های معامله و نیز اهدای جایزه به کاربران توسط بایننس اشاره کرد. اما از جمله معایب آن می‌­توان به تحریم بودن کاربران ایرانی اشاره داشت. به‌همین دلیل اگر سیستم از طریق پیش شماره 98+ یا احراز هویت واقعی و یا از طریق اتصال به سیستم آی­پی متوجه ایرانی بودن شخص گردد؛ حساب­‌های او را بلوکه می­‌کند. البته کاربران ایرانی می‌توانند با انجام چند ترفند از جمله استفاده از VPNهای با آی­پی ثابت و عدم افشای هویت واقعی از خدمات بایننس استفاده کنند.

صرافی کوکوین گزینه­‌ای مناسب دیگری برای انتخاب صرافی ارز دیجیتال معتبر می­‌باشد که یکی از پیشرفته­‌ترین پلتفرم­‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال خارجی محسوب می‌شود و دارای امنیت سایبری بالایی است. این صرافی که در سال 2017 تأسیس گردید از لحاظ حجم معاملات در رتبه دهم قرار دارد. از جمله مزایای آن می‌توان به عدم نیاز به استفاده از VPNو VPS برای انجام معاملات، دارا بودن بیش از 200 ارز دیجیتال و 400 بازار مختلف، هزینه­‌های معاملاتی کم، خدمات پشتیبانی 24ساعته و... اشاره کرد.

13

سخن پایانی

برای فعالیت در هر یک از صرافی­‌های معتبر و شناخته شده از جمله بایننس و کوکوین که در این مقاله به‌عنوان معرفی صرافی های ارز دیجیتال خارجی از آنها یاد کردیم؛ نیاز به ثبت‌­نام و طی کردن مراحل قانونی دارید. همچنین برای انجام فعالیت در چنین بازارهایی به کسب دانش و مهارت­ برای انجام معاملات و همین­‌طور چگونگی تریدر کردن نیاز دارید. از این‌رو می‌­توانید این آموزش­‌ها را از طریق سایت­‌ها و کلاس‌­های آموزشی کسب کنید. سایت سیگنال پلازا به آدرس اینترنتی https://signalaplaza.com از جمله سایت­‌هایی است که می‌­توانید توسط آن به منابع آموزشی متنی و ویدیویی کاربردی زیادی از جمله دوره رایگان و پایه­‌ای ارزهای دیجیتال، آموزش متاورس، دسترسی به قیمت‌­های لحظه‌ای ارزهای دیجیتال، ابزار تحلیل فاندامنتال و... دسترسی داشته باشید. همچنین شما می‌­توانید با عضویت در پنل تریدر پرو از امکانات سیگنال پلازا بهره ببرید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر