مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی بازیگر سینما در یک مصاحبه تلفنی اظهار داشت بیش از بیست سال است که از ارتباطش با مهدی هاشمی می‌گذرد.

سایت شماره یک:

همسر دوم مهدی هاشمی در یک مصاحبه تلفنی اظهار داشت بیش از بیست سال است که از ارتباطش با مهدی هاشمی می‌گذرد. مهدی هاشمی از بازیگران معروف و متولد سال ۱۳۲۵ در لنگرود می باشد. مهدی هاشمی همسر سابق گلاب آدینه بازیگر معروف زن است که جدایی آنها جنجال های زیادی به پا کرد. مهدی هاشمی برای بار دوم با مهنوش صادقی ازدواج کرد که او هم در عرصه بازیگری فعالیت دارد. ست لباس مهدی هاشمی و همسر دوم را ببینید.

مهدی هاشمی

ازدواج دوم مهدی هاشمی

مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی بازیگر سینما که این روز‌ها حسابی در فضای مجازی مطرح شده است در یک مصاحبه تلفنی اظهار داشت بیش از بیست سال است که از ارتباطش با مهدی هاشمی می‌گذرد.

او همچنین در واکنش به این موضوع که آیا گلاب آدینه همسر اول مهدی هاشمی در جریان این ارتباط بوده تصریح کرد: خانم آدینه و نورا از همان ابتدا در جریان کامل بودند و همه‌چیز را می‌دانستند.

صادقی درباره علت تکذیب آدینه و نورا هاشمی ادامه داد: یکی از علت‌های علنی نشدن این رابطه برای مستقل شدن دختر آقای هاشمی بود و دیگری به دلیل همان ویترینی که آقای هاشمی هم در صحبت‌های اولیه خودش اعلام کرد.

این بازیگر همچنین ادامه داد: علنی کردن این ماجرا به دلیل عصیان شخصی خودم بود.

ست لباس مهدی هاشمی و همسر دوم

مهدی هاشمی

درباره زندگی مهدی هاشمی بیشتر بدانید

مهدی هاشمی، با نام اصلی میرمهدی هاشمی قرمزی (زاده ۱۶ آذر ۱۳۲۵ در لنگرود)، بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس تلویزیون، سینما و تئاتر ایران است. او در آثار کارگردانان بزرگ سینمای ایران چون بهرام بیضایی و رخشان بنی‌اعتماد و کیانوش عیاری نقش آفرینی کرده‌است.

مهدی هاشمی زادۀ ۱۳۲۵ در لنگرود است. او همسر گلاب آدینه، پدر نورا هاشمی و برادر ناصر هاشمی کارگردان سینما است. وی در سال ۱۳۵۲ در رشتۀ هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. فعالیت در تئاتر را به عنوان بازیگر به همراه داریوش فرهنگ در سال ۱۳۴۸ با تشکیل گروه تئاتر «پیاده» آغاز نمود.

به بهانه عکس مهدی هاشمی و همسر دوم تصویر او را در کنار همسر اولش ببینید.

مهدی هاشمی

داریوش فرهنگ و همسر پیشین‌اش سوسن تسلیمی،از همکلاسی‌های دورۀ دانشکدۀ مهدی هاشمی محسوب می‌شوند که اوج همکاری آن‌ها در ساخت سریال سلطان و شبان بود.

وی نخستین بازی سینمایی‌اش را در فیلم «زنده باد …» ساختۀ خسرو سینایی تجربه کرد. اما بازی او در مجموعه تلویزیونی سلطان و شبان بود که نامش را سر زبان‌ها انداخت و او را به شهرت رساند. بازی او در فیلم دو فیلم با یک بلیت، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول نهمین دوره جشنواره فیلم فجر را برای او به ارمغان آورد.

مهدی هاشمی

مهدی هاشمی در دهه هفتاد باز هم در فیلم‌های همسر و معجزه خنده درخشید. بسیاری از منتقدان، سیمرغ بلورین دوازدهمین دوره جشنواره فیلم فجر را از آن مهدی هاشمی، برای بازی در فیلم همسر می‌دانستند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر