رستوران های خوب تهران مکانی مناسب برای مهمانی ها و جشنهای شما،با خیال راحت خانواده و دوستان خود را به این رستورانها دعوت کنید و در کنار هم غذاهای لذیذ و دسرهای خاص نوشجان کنید.

در این روزها بسیاری از افراد ترجیح می دهند مهمانی ها و مراسمات خود را در فضایی خارج از خانه برگزار کنند ،از این رو انتخاب یک رستوران خوب که هم فضای مناسبی داشته باشد و هم غذای خوبی در آن سرو شود کار بسیار دشواری است. به شما پیشنهاد میکنم برای تمامی برنامه های ویژه ی خود سری به رستوران های خوب تهران بزنید.در رستوران های خوب تهران که تعدادشان هم کم نیست می توانید هم غذاهای مرغوب را تست کنید و هم بدون دغدغه مراسم و جشنهای خود را در آنجا برگزار کنید.رستوران های خوب تهران در تمامی مناطق شهر از شمال تا جنوب شعبه دارند.رستوران های خوب تهران با هدف کیفیت و سلامت غذایی میزبان مشتریان خود هستند.

رستوران های خوب تهران

  در اینجا به معرفی چند رستوران خوب در تهران می پردازیم که بی شک رستوران مسلم یکی از این بهترین هاست.

معرفی رستوران مسلم تهران

رستوران مسلم که در بازار تهران واقع شده یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران های تهران است که به حق خوشمزه‌ترین و خوش طعم‌ترین غذاها را ارائه می‌دهد. در همه روزهای سال می‌توانید به رستوران مسلم بروید و از غذاهای خوش طعم آن میل نمایید. این رستوران در محدوده بازار بزرگ تهران، تقریبا در همه روزهای سال شلوغ است و می‌بایست مدت زمان زیادی منتظر بمانید تا غذای شما آماده شود.

رستوران های خوب تهران

رستوران مسلم دارای غذاهای خوشمزه و حجیم از شلوغ ترین و پرسروصداترین رستوران های تهران است.غذاهای خوشمزه و چرب با کلی گوشت ،البته رستوران مسلم سه مدل ته چین دارد که با مرغ و بادمجون ، با ماهیچه ، با گردن گوسفندی هست که تهچین غذا اصلی و پرفروش این رستوران محسوب می شود.

رستوران های خوب تهران

در بیرون این رستوران همیشه صفی طولانی از مشتریان دیده می‌شود. نگران این صف نباشید، چرا که با توجه به سرویس‌دهی عالی و سریع این رستوران، زیاد منتظر نخواهید ماند. منوی این رستوران شامل انواع کباب، زرشک پلو، باقالی پلو، سبزی پلو و ته‌چین است.

رستوران های خوب تهران

معرفی رستوران کوبابا تهران

اگر قصد دارید به یک رستوران مدرن بروید و غذاهای ملل مختلف را نوش جان کنید حتما به رستوران کوبابا بروید و هر آنچه که انتظارش را دارید در آنجا منتظر شماست.

رستوران کوبابا با نام عجیبش، یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در منطقه یک و خیابان جردن یا همان نلسون ماندلا امروزی قرار دارد. اگر واقعا نمی‌دانید که میل به چه غذایی دارید و می‌خواهید طعم غذاهای مختلفی را در لحظه بچشید، بهتر است حتما سری به رستوران کوبابا بزنید، زیرا منوی این رستوران بسیار متنوع است و می‌توانید از بین غذاهای خوشمزه و عجیب همانند اسکند افندی، پلوی افغانی، خورشت قوره بادمجان و حتی موساکای یونانی تا غذاهای عربی همانند سمبوسه، فلافل، سالاد تبوله و حمص انتخاب داشته باشید. در این رستوران معروف تهران می توانید انواع غذاهای خوشمزه خاورمیانه ای و دریایی را تجربه کنید و حتی می توانید کلی چیزهای خوشمزه، ترشیجات و خوردنی های خاص بخرید و برای خودتان در منزل استفاده کنید.

رستوران های خوب تهران

سالادهای کوبابا هم خیلی خوشمزه هستند. منوی رستوران کوبابا خیلی متنوع بوده و قیمت های رستوران کوبابا نسبت به بقیه رستوران ها کمی بالاست.این رستوران دارای منوی باز صبحانه نیز هست و طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد. البته همانطور که انتظار می‌رود، این رستوران جزء رستوران‌های لوکس و لاکچری تهران به حساب می‌آید.

رستوران های خوب تهران

بعضی از اوقات دلمان میخواهد در فضایی متفاوت از همه جا بنشینیم و ساعاتی خوش را در آن محیط بگذرانیم،رستوران خونه محیطی متفاوت با هر جایی است که تا به حال به آنجا رفته اید.غذاهای ایرانی با دمنوشهای گیاهی و نوشیدنیهای خنک با عطر گلاب و زعفران اصل در این رستوران انتظار شما را میکشد.

معرفی رستوران خونه تهران

بی شک تا به ‌حال نام رستوران زیبای خونه به گوشتان خورده است. رستورانی که مدیریت آن را سام درخشانی بازیگر پرآوازه و پرطرفدار سینما و تلویزیون به عهده دارند. از قضا رستوران خونه مشتریان پروپاقرص زیادی مخصوصاٌ در میان هنرمندان و بازیگران مطرح کشور پیدا کرده است. همه حتی به بهانه دیدن و تبریک به سام درخشانی و همسرش هم که شده، سری به این رستوران می‌زنند و دلی از عزا در می‌آورند. رستوران خونه گزینه خوبی برای گذراندن اوقاتی شاد به دور از استرس ها و دغدغه‌های زندگی در شهر تهران است.

رستوران های خوب تهران

این مکان زیبا درواقع متعلق به یکی از دوستان آقای درخشانی بوده که قصد داشت کسب‌وکار جدیدی را در آن راه بیندازد. اما زمانی که برای مشاوره سام درخشانی را به این مجموعه آورد، ایشان حس کردند که محیط این منطقه چقدر به ایده‌ای که وی و دوستش در سر داشتند نزدیک‌تر است. اینگونه شد که این رستوران با تغییرات زیادی در دکوراسیون و محیط تأسیس شد. زیرا آقای درخشانی قصد داشتند فضایی صمیمی و به شکل یک خانه را در این رستوران ایجاد کنند.

رستوران های خوب تهران

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که رستوران خونه بر پایه ۲ شعار شکل گرفته است: «بیرون غذا نخورید، بیایید خونه» و « مامان امروز ناهار چی داریم». در واقع آقای درخشانی قصد داشتند هر اتفاقی که در خانه می‌افتد را در این رستوران تداعی کنند. محیطی امن و پر از آرامش، به‌گونه‌ای که هرکسی پا به این محیط می‌گذارد، حس آمدن به خانه خودش را دارد. به همین علت منوی غذای این رستوران با رستوران‌های دیگر تفاوت اساسی دارد.

درواقع، منویی در رستوران خونه بر سر میز شما آورده نمی‌شود. غذای سرو شده در هر روز با روز قبل فرق دارد. مشتری‌ها با رستوران خونه تماس گرفته و می‌پرسند که « فردا ناهار چی دارید؟». سپس، آقای درخشانی و دوستانشان همان شب برای ناهار فردا تصمیم‌گیری کرده و روز بعد برای درست کردن غذایی باکیفیت از موادی تازه به خرید می‌روند.

رستوران های خوب تهران

فضای خارج و داخل رستوران خونه واقعاٌ به شکل یک خانه طراحی شده است. کلبه چوبی آبی‌رنگی که به سبک و سیاق خانه‌های شمال ایران ساخته شده و سقفی کوتاه و شیب‌دار و پنجره‌های کوچکی دارد. در داخل خانه میز و صندلی‌هایی را می‌بینید که فرم رستورانی نداشته و میزهای ناهارخوری هستند که در خانه همه پیدا می‌شوند. دکوراسیون، دیوارها، کاسه و بشقاب‌ها و حتی فرشی که بر روی زمین افتاده، همه و همه حس و حال خانه را برای شما تداعی می‌کنند. جالب اینجاست که حتی گارسون‌ها هم ‌شکل و شمایل گارسون‌های رستوران‌های دیگر را ندارند. همگی دانشجویان تئاتر، فیلمنامه‌نویسی و غیره بوده و حتی یکی از آن‌ها مربی باله هستند.

رستوران های خوب تهران

غذاهای رستوران خونه، همگی خانگی و سنتی بوده و حتی کباب هم سرو نمی‌شود. همه غذاها از جمله هویج‌پلو، قیمه‌لاپلو، زرشک پلو با مرغ و ماست مخصوص خونه را در ظرف‌های گلدار چینی قدیمی نوش جان می‌کنید. در میان غذاهای منوی این رستوران، چند غذا با نام‌های جالبی نظر شما را جلب می‌کنند. دو مورد از این غذاها «مرغ مامان شهین» و « ته‌چین بدری جون» هستند. دستور پخت مرغ مامان شهین را بانویی به همین نام به آشپز رستوران خونه آموزش داده‌اند.

 

 

رستوران های خوب تهران

 

معرفی رستوران حس توران تهران

اگر قصد دارید به یک رستوران با دیزاین خاص و نحوه ی سرو متفاوت غذا بروید دحتما به رستوران حس توران بروید و در تاریخ قدم بگذارید و لذت ببرید.

کاملا از نام این رستوران مشخص است که باید انتظار یک فضایی سنتی و اساطیری ایرانی را داشته باشید و دقیقا هم همینطور هست! رستوران حس توران یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در فودکورت خیابان فرشته پایتخت واقع شده است. این رستوران را می‌توان جزء لوکس‌ترین رستوران‌های تهران برشمرد و فضا، سرویس دهی و کیفیت غذا، همگی لوکس و درجه یک هستند.

رستوران های خوب تهران

فضای داخلی این رستوران بسیار هنرمندانه  طراحی شده است و همه چیز ما را به یاد دوران پادشاهی کوروش کبیر می‌اندازد! حتی در این رستوران کباب‌های مخصوص بر روی شمشیر‌های تزئینی سرخ شده و به همین شکل سرو می‌شوند! این رستوران دارای بخش کافه نیز هست که می‌توانید بعد از سرو غذا سری به آن بزنید و طعم دمنوش‌های عالی آنجا را بچشید. فقط به یاد داشته باشید که قیمت منوی این رستوران بسیار گران است و برای جلسات و مراسم خاص مناسب خواهد بودنام این رستوران نیز کاملا هوشمندانه انتخاب شده است و بی شباهت به محیط آن نیست!

رستوران های خوب تهران

همیشه کیفیت از اصالت می آید و چه چیزی بهتر از یک رستوران قدیمی و چند ساله که بهترین و با کیفیت ترین غذاها را می توانید در آنجا نوش جان کنید و دوستانتان را هم به به این رستوران عالی دعوت کنید و در کنار هم ساعات خوشی را سپری کنید.

معرفی رستوران البرز تهران

رستوران البرز یا چلوکبابی البرز یکی از قدیمی‌ترین و با کیفیت‌ترین رستوران ها پایتخت است که فعالیت خود را در سال ۱۳۴۶ آغاز کرده و در حال حاضر در خیابان سهروردی واقع شده است. این مجموعه، همواره همه‌ی تلاش خود را به کار بسته است تا با رعایت جدیدترین استانداردها، خود را به روز نگه دارد. با وجود اینکه زمان زیادی از تأسیس آن می‌گذرد، این رستوران همچنان یکی از شیک‌ترین، زیباترین و بهترین رستوران های تهران است. همچنین دارای دو سالن پذیرایی و یک سالن VIP است.

رستوران های خوب تهران

اگر در تهران به دنبال یک رستوران سنتی و با اصالت برای صرف غذاهای ایرانی هستید، رستوران البرز تهران یا چلوکبابی البرز یکی از بهترین گزینه‌های شما می‌تواند باشد.

کیفیت غذا و منوی چلوکبابی البرز

جدا از قدمت و دسترسی آن، رستوران البرز تهران دارای دو سالن غذا پذیرایی و یک سالن VIP است که حدود 120 پرسنل در آن مشغول به کار هستند. رستوران البرز در ارائه غذاهای با کیفیت شهرت دارد و این موضوع را می‌توان با کمی پرسش و جست و جو متوجه شد.

رستوران های خوب تهران

همچنین با توجه به منوی رستوران البرز می‌توان دریافت که به غیر از پوشش دادن طیف وسیعی از انواع کباب‌‌‌های مختلف، چندین غذا و پیش غذای فرنگی مانند جوجه چینی، فیله استیک و... را نیز می‌توان در این رستوران سفارش داد. چلوکبابی البرز توسط مرحوم "برماس" بنیان نهاده شد. از همان ابتدا هدف این رستوران ارائه غذا با بهترین کیفیت و بالابردن استاندارد کاری در این صنف بود. این رستوران در سال 1350 به مکان فعلی آن یعنی خیابان سهروردی شمالی نبش کوچه نیکوقدم، منتقل شد.

رستوران های خوب تهران

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر