رونمایی از حلقه ازدواج میلیاردی همسر مهدی قایدی | عکس مهدی قایدی

عکس بازیگر | عکس مهدی قایدی | بیوگرافی مهدی قایدی

رونمایی از حلقه ازدواج میلیاردی همسر مهدی قایدی | عکس مهدی قایدی

ستاره معصومی همسرمهدی قایدی است که در فضای مجازی جنجال های زیادی به پا کرده است او این بار نیز عکس انگشتر میلیاردی خود را به اشتراک گذاشت. ستاره معصومی و مهدی قایدی در تاریخ 10 دی 1398 ازدواج کردند.

مهدی قایدی متولد 14 آذر 77 در بوشهر است. مهدی قایدی فوتبال را زمانی که ده ساله بود یعنی سال 1378 از پایه های تیم فوتبال ایرانشهر بوشهر آغاز کرد. مهدی قایدی بعد از هفت سال بازی در پایه های ایرانشهر سال 1395 وقتی وارد 18 سالگی شد به رده بزرگسالان این تیم راه یافت. مهدی قایدی در اولین فصل حضور خود با ایرانجوان در لیگ دسته اول توانست با زدن 10 گل عنوان پدیده لیگ یک را آن سال کسب کند.در ادامه جزییاتی درباره مهدی قایدی میخوانید.
مهدی قایدی

مهدی قایدی به اشتباه تلویزیون قطر در درج نام و پستش واکنش نشان داد.

برد پرگل و ارزشمند تیم ملی ایران برابر عراق در شرایطی به دست آمد که کارگردان تلویزیون قطر چندین اشتباه در درج نام و پست بازیکنان و البته مربیان داشت.

یکی از اشتباهات مربوط به لاین آپ تیم ملی ایران بود که نام سردار آزمون به عنوان یکی از ۲ هافبک دفاعی تیم ملی ایران درج شده بود. مهمتر از آن، اما معرفی مهدی قایدی، مهاجم ایران به عنوان سرمربی تیم ملی بود! اسم قایدی، هم زمانی که اسامی بازیکنان و مربیان به نمایش گذاشته شد به عنوان سرمربی درج شده بود و هم زمانی که تصویر دراگان اسکوچیچ پخش شد اسمش را مهدی قایدی و سرمربی ایران عنوان کردند! این اشتباهات حالا سوژه ای برای خود مهدی قایدی شده تا نسبت به آن واکنش نشان دهد.

مهدی قایدی

زندگی فوتبالی مهدی قایدی

استفلال 17 تیر 1396 قائدی را از دست ایرانجوان درآورد و با قرارداد 5 ساله او را به خدمت گرفت تا این بازیکن 19 ساله اولین تجربه بازی در لیگ برتر را کسب کند.چهره او که شباهت زیادی به شخصیت «فیلم باشو، غریبه ای کوچک» اثر بهرام بیضایی (سال 1364) دارد باعث شد هواداران استقلال به او لقب باشو بدهند.

حضور در استقلال

مهدی قایدی در زمانی که علیرضا منصوریان سرمربی این تیم بود به استقلال پیوست.به گفته خودش ازبچگی آرزو داشته که به استقلال بیاید و سرانجام به این رویا دست پیدا کرد.مهدی قایدی این روزها ستاره ای بی چون و چرا در تیم محبوبش است.

افتخارات

استقلال

لیگ برتر خلیج فارس: ۲۰۲۰–۲۰۱۹ نایب قهرمان

جام حذفی فوتبال ایران: ۲۰۱۸–۲۰۱۷

جام حذفی فوتبال ایران: ۲۰۲۰–۲۰۱۹ نایب قهرمان

مهدی قایدی

فردی

بهترین پاسور فصل ۹۹–۱۳۹۸ لیگ برتر با ۸ پاس گل

بهترین‌بازیکن‌جوان‌فوتبال‌آسیا ۲۰۲۰[۴]

بهترین مهاجم سال نوروز فوتبالی: ۱۳۹۸

بهترین گوش چپ سال نوروز فوتبالی: ۱۳۹۹

مهدی قایدی

زندگی شخصی

مهدی قائدی 9 دی ماه 1398 در 21 سالگی با خانم ستاره معصومی دختر 28 ساله با فاصله سنی هفت سال ازدواج کرد.مهدی قایدی قبل از دوران متاهلی خود درگیر برخی حواشی شد.اما با ازدواج درستی که داشت توانست پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.تمرکز مهدی بر فوتبال و زندگی متاهلی از او یک فوتبالیست بی حاشیه و موفق تر از قبل ساخت.

مهدی قایدی

یادگیری زبان انگلیسی

نام فامیلی درست من مهدی قایدی هست اما اینقدر گفتند قائدی دیگر خودمم عادت کردم ، من یادگیری زبان انگلیسی را از سال دوم حضورم در استقلال دنبال می کنم.یادگیری زبان لازمه کارم هم هست ، هم سفر زیادی می رویم و هم با مربیان خارجی کار می کنیم

مهدی قایدی

مهدی قایدی

مهدی قایدی،موفق و محبوب

این روزها حضور مهدی قایدی در استقلال با وجود تمام مشکلاتی که تیم استقلال در مدیریت و سایر چیزها دارد یک نعمت برای هواداران استقلال تلقی می شود.قایدی نیز با بازی خوبی که از خود به نمایش می گذارد و همچنین اخلاق حرفه ای که به مرور زمان پیدا کرده است نه تنها محبوب هواداران و سرمربی این تیم بلکه بسیاری از بازیکنان تیم های دیگر به او علاقه دارند.

مهدی قایدی

تگ های مرتبط

ارسال نظر