نفیسه روشن عکسی از خود در کنار خداداد عزیزی منتشر کرد.

سایت شماره یک:

بیوگرافی نفیسه روشن
شروع فعالیت های هنری نفیسه روشن
ازدواج نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر شناخته شده کشورمان است. نفیسه روشن بازیگر کم حاشیه ای بود تا اینکه سال گذشته ماجراهای زندگی شخصی و خبر جدایی اش او را به یکی از پرحاشیه ترین هنرمندان تبدیل کرد. نفیسه روشن در آثار متعدد سینمایی و تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است. نفیسه روشن به واسطه بازی های خوبش طرفداران بسیاری دارد. نفیسه روشن یکی از بازیگران باهوش مجموعه مسابقه مافیا بود.

نفیسه روشن

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر جوان سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در محله باغ صبا تهران اسـت. او فرزند اول خانواده اسـت و دو برادر کوچک تر از خود دارد کـه یکی از آن ها در عرصه کارگردانی فعالیت دارد. نفیسه روشن از کودکی بـه بازیگری علاقمند بوده اسـت و آرزویش این بود کـه روزی بتوان بازیگر شود. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش و مادرش خانه دار می باشد و تنها برادرش نیز هم اکنون مهندس پرواز است.

نفیسه روشن فارغ‌التحصیل رشته فقه و حقوق اسلامی در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی اسـت. نفیسه روشن در پاسخ بدلیل ادامه ندادن رشته تحصیلی و کار نکردن در آن زمینه می گوید: از همان کودکی علاقه بـه عرصه هنر داشتم اما پدرم همیشه میگفت کـه بهتر اسـت مثل پزشک اصفهانی باشی. او یک پزشک و خواننده خوب اسـت.

نفیسه روشن

شروع فعالیت های هنری نفیسه روشن

زمانی کـه می خواست وارد دنیای بازیگری شود خانواده‌ی او نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه مشوق او نیز بودند. نفیسه روشن ازآن گروه بازیگرانی محسوب می‌شود کـه کم کم پله هـای ترقی را طی کرد. او بازیگری رابا تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد. نخستین تجربه رسمی بازیگری نفیسه روشن قبل از ورود بـه دانشگاه، بازی در مجموعه کمکم کن بود.

پس ازآن در سریال روزهای بیادماندنی بـه کارگردانی همایون شهنواز درسال ۱۳۸۲ بازی کرد. بعد از پایان تحصیلات دانشگاهی خود، فعالیتش دراین عرصه را گسترش داد. در پائیز سال 82 در سریال بچه هـای خیابان بـه کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد کـه این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می‌داند.

پس ازآن در پائیز ۱۳۸۳، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال روزگار غریب را پذیرفت تجربه‌ی طللایی دیگری بر کارنامه هنری خود افزود. هر چند کـه نفیسه روشن قبل از سریال اغما در سریالهای مختلفی حضور داشت اما می توان گفت بـه واسطه آن سریال و نقش پری چهره شد.

نفیسه روشن

ازدواج نفیسه روشن

نفیسه روشن درسال 91 با یک خلبان بنام بهنام ازدواج کرده و تاکنون فرزندی ندارد.

در چند سال اخیر شایعات زیادی از ازدواج دوم و طلاق نفیسه روشن از همسرش منتشر شده که تاکنون او حاضر به تایید یا تکذیب آنها نشده است. معتقد است زندگی خصوصی اش به خودش مربوط است با این حال در مهر 1399 کلیپ کوتاهی از عروسی خود منتشر کرد تا به نحوی شایعه طلاق را تکذیب کند.

نفیسه روشننفیسه روشن

تگ های مرتبط

ارسال نظر