سید بشیر حسینی استاد دانشگاه و داور مسابقه عصر جدید درباره پیشنهاد ده میلیاردی یک موسسه کنکور افشا گری کرد.

سایت شماره یک:

بیوگرافی بشیر حسینی

همسر بشیر حسینی

داوری در برنامه عصر جدید

رزومه سید بشیر حسینی

سید بشیر حسینی استاد دانشگاه و داور مسابقه عصر جدید درباره پیشنهاد ده میلیاردی یک موسسه کنکور افشا گری کرد. بشیر حسینی در ۱۵ آذر ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمدهاست. بشیر حسینی فارغ التحصیل رشته حقوق در مقطع کارشناسی ارشد و دارای مدرک دکترای فرهنگ و ارتباط می باشد. بشیر حسینی چند سالی ست که با صدا و سیما همکاری دارد و در تلویزیون در برنامه های مختلف به عنوان کارشناس حضور دارد. بشیر حسینی با توجه به علاقه زیادش به علوم انسانی و اعتقاد به اینکه با خواندن علوم انسانی می تواند بیشتر از یک مهندس به جامعه اش خدمت کند رشته حقوق دانشگاه امام صادق را برگزید.

سید بشیر حسینی استاد دانشگاه و داور مسابقه عصر جدید درباره پیشنهاد ده میلیاردی یک موسسه کنکور افشا گری کرد. 

سید بشیر حسینی استاد دانشگاه ، مشاور ارتباطات و یکی از داوران برنامه عصرجدید است که نظرات جالبش نشان از تحصیلات و فرهنگ بالای این فرد داره . در ادامه بیشتر با بیوگرافی و زندگینامه بشیر حسینی آشنا میشویم. در ادامه با ما همراه باشید.

بیوگرافی بشیر حسینی

نام : سید بشیر

نام خانوادگی : حسینی

تاریخ تولد : ۱۳۶۰

تحصیلات :دکترای فرهنگ و ارتباطات

شغل : داور برنامه عصر جدید طراح و مشاوره برنامه های خندوانه و ماه عسل

وضعیت تاهل : متاهل

فرزند : دارای سه فرزند

حتما شما هم از بینندگان برنامه عصر جدید باشید. و سید بشیر حسینی را به عنوان یکی از داوران عصر جدید شناخته باشید. در ادامه به معرفی این داور که خیلی ها معتقدند وظیفه سوپاپ اطمینان را در برنامه استعدادیابی عصرجدید ایفا میکند ، در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

این استاد دانشگاه در ۱۵ آذر ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمدهاست.

و فارغ التحصیل رشته حقوق در مقطع کارشناسی ارشد و دارای مدرک دکترای فرهنگ و ارتباط می باشد.

و چند سالی ست که با صدا و سیما همکاری دارد و در تلویزیون در برنامه های مختلف به عنوان کارشناس حضور دارد.

بشیر حسینی

همسر بشیر حسینی

وی تا سطح دو حوزه و علوم حوزوی تحصیل کرده و علاقه مند به این مباحث است.

او پس از کنکورش برای ادامه تحصیل دو انتخاب داشت. رشته ای در دانشگاه صنعتی شریف و یا رشته حقوق دانشگاه امام صادق.

او با توجه به علاقه زیادش به علوم انسانی و اعتقاد به اینکه با خواندن علوم انسانی می تواند بیشتر از یک مهندس به جامعه اش خدمت کند رشته حقوق دانشگاه امام صادق را برگزید.

از وضعیت زندگی شخصی و همسر وی اطلاع دقیقی در دست نیست.

دکتر بشیر حسینی داور عصر جدید شاید نسبت به دیگر داوران این مسابقه کمتر شناخته شده باشد.

بشیر حسینی در بیوگرافی کانال تلگرامش با تصویر یک پروانه آبی‌رنگ نوشته:

«در جست‌وجوی حق و حقیقت» و سوابقش را این‌طور توضیح داده: ‌‌«مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صداوسیما، رئیس شورای سیاست‌گذاری المپیاد بین‌المللی سواد رسانه‌ای، مشاور ‌دانشگاهی و استعدادیابی و جوان برگزیده کشور سال ۱۳۸۵.»

از ۶‌‎ ‎شهریور همین امسال، سمت‌هایی که در تلگرام نوشته را ‌به انضمام مدیریت گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار به عهده گرفته است.

بشیر حسینی

داوری در برنامه عصر جدید

بشیر حسینی ، داور مسابقه عصر جدید به دلیل همین سوابق و احتمالا تنظیم سوپاپ ‌اطمینان در برنامه‌ها، یکی از محبوب‌ترین میهمان‌های برنامه‌های تلویزیونی است. که داوران دیگر این برنامه خانم رویا نونهالی و آقای امین حیایی و اقای آریا عظیمی نژاد هستند

او پیش از داوری در عصرجدید، میهمان ثابت برنامه ‌‌«رسانش» از شبکه امید سیما بود، در ایام جام‌جهانی هم در برنامه «زابی‌واکا» از تلویزیون اینترنتی آیو بود، در یکی از برنامه‌های ‌‌«اکسیر» فرزاد حسنی بحث مفصلی درباره فضای مجازی داشت.

و در همین دو هفته گذشته در برنامه «هفت» از سینمای ‌ایران و نقش فیلمسازان انتقاد کرد: «برخی هنرمندان ما فقط ادعای مردمی بودن دارند ولی با ساخت برخی فیلم‌ها کام مردم را تلخ می‌کنند‌.

هنرمند ما وجه مردمی بودن را فراموش کرده و از مردم دور شده است.» احتمالا اینکه در ابتدای عصرجدید می‌گوید می‌خواهد ‌‌«عاشقانه و جدی» داوری کند، به تسلطش به زبان فرانسه برمی‌گردد!

تنها دکتر حاضر در عصرجدید، در تلگرام کانالی را مدیریت می‌کند که تا امروز کمتر از ۳۰۰ نفر عضو دارد، اینستاگرامش نیز با ۷ ‌هزار دنبال‌کننده هنوز شلوغ نیست، ولی موج کامنت‌ها آغاز شده و در هفته‌های آینده ادامه خواهد داشت.

بشیر حسینی

تالیف کتاب

او کتاب‌های «۱۵۰ ‌هشتگ» (با موضوع سواد رسانه‌ای) و «مهارت‌هایی برای خواندن، دیدن و شنیدن در شبکه‌های اجتماعی» را به بازار فرستاده و با این ‌همه مخالف فیلتر شدن شبکه‌های اجتماعی است:

«اگر بر رسانه‌ها امیر نشویم، زیردستشان اسیر می‌شویم. با فیلترینگ اینستاگرام دو ‌قشر از این شبکه می‌روند، نخست مذهبی‌ها که دیدن سایت فیلتر شده را حرام می‌دانند و دوم جامعه سنتی. فیلترینگ تلگرام بزرگترین ‌خدمت را به ضد انقلاب کرد و آنها را در این پیام‌رسان با مردم تنها گذاشت.»

از دیگر تالیف ایشون می توان فکر و سواد رسانه ای مقطع دهم – ماه عسل مجردها – آینده پژوهی تحولات وب – الگوی ارتباطاتی نهج البلاغه – لایک ممنوع – همراه هر ماه – ایساتیس را نام برد

بشیر حسینی

رزومه سید بشیر حسینی

حسینی درباره داوری‌اش در عصرجدید هم تاکنون این نظر ‌را نوشته:

«ما ٧نفر رو داوری می‌کنیم و ٧٠میلیون نفر ما رو! امیدوارم لذت ببرید، تأمل بکنید و تعامل بکنیم.

عصرجدید، مسابقه ‌حرفه‌ای‌هاست. استعدادهای تازه و تازه‌کار باید اول با پشتکار، ابتکار و نمونه‌کار حرفه‌ای بشن و بعدش قدم روی چشم‌هامون بذارن.

ما به ‌قابلیت رقابت استعداد ایرانی در سطحِ جهانی اعتقاد و اعتماد داریم و سطح توقعاتمون رو پایین نمیاریم.»‌

بشیر حسینی

سوابق کاری :

نویسنده و استاد دانشگاه – پژوهشگر حوزه سواد رسانه ای – عضو هیئت علمی دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما -نویسنده کتاب «۱۵۰ هشتگ» با موضوع سواد رسانه‌ای – عضو هیات علمی دانشگاه صدا و سیما و از اساتید دانشگاه امام صادق (ع) _ فعالیت و تخصص در حوزه رسانه و حقوق ارتباطات – سرپرست گروه فرهنگ و اندیشه شبکه ۴ – رئیس شورای سیاستگذاری المپیاد بین المللی سواد رسانه ای – مدرس کارگروه سواد رسانه در قاره های اروپا، آفریقا و آسیا

مشغول به فعالیت در :

داور برنامه ریالیتی شو عصر جدید استعدادیابی شبکه سه ۳ – طراحی و مشاوره برنامه های خندوانه و ماه عسل

سید بشیر حسینی در اینستاگرام هم فعالیت دارد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر