مجید واشقانی متولد ۶ خرداد ۱۳۵۷ در تهران، بازیگر است.

سایت شماره یک:

مجید واشقانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. مجید واشقانی متولد ۶ خرداد ۱۳۵۷ در تهران، بازیگر است. مجید واشقانی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالوژی است. مجید واشقانی علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد. مجید واشقانی اگر بازیگر نمی شد دوست داشت روانشناس شود شدیدا فوتبالی و طرفدار نود است.

ازدواج و همسر مجید واشقانی!

مجید واشقانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، عکس های در سایت های مختلفی با عنوان همسر وی منتشر شده که واقعیت ندارد.

ولی ۱۵ سال پیش در اتوبوس در مسیر تهران به شمال عاشق شدم که همونجا هم تموم شد، دوست دارم همسر آیندم مثل خودم تلخ و جذاب باشد.

راستش این است که پدر و مادرم، آن اوایل تصور و شناخت روشنی از بازیگری نداشتند پدرم ارتشی نیروی هوایی بود و دنیای بازیگری با دنیایی که پدرم در آن بود خیلی تفاوت داشت با این تفاسیر او همیشه حمایت می کرد. مادرش خانه دار و تنها خواهرش مربی ورزش است.

مجید واشقانی

مجید واشقانی

مجید واشقانی

مجید واشقانی

مجید واشقانی

عشق بازیگری

برای اولین با وقتی عاشق سینما شدم که فیلم بهشت پنهان ساخته آقای قدکچیان را در سینما دیدم و شیفته بازی آقای ابوالفضل پور عرب شدم.

کلاس بازیگری

مجید واشقانی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ با حضور در کلاس های آزاد بازیگری امین تارخ شروع کرد سپس از همین کلاس ها وارد بازار کار حرفه ای شد با پوریا پورسرخ در دوره های تکمیلی بازیگری در سال ۸۰ هم کلاسی بود.

با سریال مسیر انحرافی در سال ۱۳۹۰ چهره اش شناخته شد و بعد در مجموعه مختلف زیر هشت، هوش سیا، ماتادور در نقش های پلیسی به شهرت رسید

مجید واشقانی

کتابخوانی و روانشناسی

کتاب خواندن را خیلی دوست دارم. به خصوص کتاب های تخصصی سینما. از آنجایی که سینما را به شکل آکادمیک نخواندم دوست دارم در این زمینه زیاد مطالعه کنم کتاب هایی با موضوع روانشناسی را هم دوست دارم جالب است که من همیشه دوست داشتم یک روانشناس شوم ولی حالا که بازیگر شدم زمانی را برای مطالعه در این رشته می گذارم.

طرفدار برنامه ۹۰

در بین برنامه های تلویزیونی، بیننده پرو پاقرص برنامه نود» هستم به نظرم این برنامه شاخ برنامه های تلویزیون است و هنوز برنامه ای روی دست آن نیامده است، او طرفدار استقلال تهران است.

مجید واشقانی

موسیقی

همه نوع موسیقی گوش می دهم بستگی به حالم دارد ولی همیشه موسیقی گوش می دهم و موسیقی در زندگی روزمره ام نقش مهمی دارد تمام آلبوم هایی را هم که به بازار می آید تهیه می کنم.

خواننده و بازیگر مورد علاقه

رضا عطاران را خیلی دوست دارم، کارهایش را هم خیلی دوست دارم. هم بازی اش را و هم آثاری که کارگردانی می کند، در بین خواننده های مطرح در ایران به آهنگ های احسان خواجه امیری و محمد علیزاده علاقه دارم

مجید واشقانی

فیلمشناسی مجید واشقانی

سینمایی

هاری (1393)

ناسپاس (1388)

جنایت و جنحه (1384)

شور عشق (1379) 

مجید واشقانی

سریال

میکائیل

انقلاب زیبا

ماتادور

کمین

مرز آفتاب

هشدار پلیس

زیر هشت

پایتخت

مسیر انحرافی

هوش سیاه2

مجید واشقانی

تله فیلم

نیش عقرب

انتقام

زیر گنبد کلیسا

دست بازنده ها

مجید واشقانی

اجرا

سیمای دانش ، مهد نور

مجید واشقانی

تگ های مرتبط

ارسال نظر