رستوران سوئیس یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران است که اوقاتی آرام و مفرح را در کنار صرف غذاهای لذیذ سوئیسی برای شما ایجاد میکند.

سایت شماره یک:

در اواسط دهه چهل شمسی، خانمی به نام طاهره قهاری کرمانی به دلیل تجربه سفر‌های متعدد به کشورهای اروپایی و اقامت در هتل‌های مختلف، آرزوی داشتن هتلی مشابه در تهران داشت که بتواند میزبان مهمان‌های اروپایی باشد و به همین دلیل هتل فردیس را تاسیس کرد. خانم قهاری از طراحان دکور فرانسوی کاخ شاه برای طراحی دکوراسیون رستوران کمک گرفت و از آن پس این رستوران با فضای کاملا کلاسیک و آشپز‌های فرانسوی در تهران شروع به کار کرد.

ده سال بعد خانم قهاری که اولین زن هتلدار ایرانی در آن زمان بود، یک رستوران با سرو غذاهای سوئیسی را تاسیس کرد که طرفداران بسیاری پیدا کرد و تا به امروز همچنان فعال است.

قیمت غذاها در رستوران سوئیس به دلیل طعم و کیفیت مقبول غذا و تهیه برخی از مواد اولیه، ادویه و سس‌های غذا از کشورهای اروپایی کمی بالا است.

در مورد معروف‌ترین غذای این رستوران گفته می‌شود، چون فوندو یک غذای سوئیسی است، لوگوی این رستوران نیز به شکل فوندو طراحی شده است.

در ایام شلوغ سال برای رفتن به این رستوران باید از قبل تماس گرفته و ‌میز خود را رزرو کنید، وگرنه ممکن است مجبور شوید به انتظار میز خالی بنشینید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر