کافه کاروتا هم‌نوا با معنی زیبایش محیطی دل‌نشین در خانه‌ای یک‌طبقه است که ورودی‌اش از حیاطی نقلی‌ و بسیار زیبا ‌و دل‌نشین می‌گذرد.

سایت شماره یک:

اگر در تهران زندگی کنید یا گذرتان به شهر شلوغ و ‌پر‌ترافیک تهران بیفتد، قطعا دنبال مکانی دنج‌ و آرام می‌گردید که هم روحتان را جلا دهد و ‌هم محیط زیبایش چشمانتان را بنوازد. امروز نابرو با معرفی کافه‌ای دنج و زیبا در گوشه‌ای از خیابان‌های شهرک غرب همراه شما عزیزان است.

معنی کاروتا چیست؟

«کاروتا»‌ کلمه‌ای در زبان سانسکریت به‌معنی «دل‌نشین» است.

چرا کافه کاروتا؟

کافه کاروتا هم‌نوا با معنی زیبایش محیطی دل‌نشین در خانه‌ای یک‌طبقه است که ورودی‌اش از حیاطی نقلی‌ و بسیار زیبا ‌و دل‌نشین می‌گذرد.

فضای سبز زیبا جلوه بیشتری به کافه کاروتا داده است. در فضای بیرونی کافه تعدادی میز قرار داده شده‌ که پیشنهاد خوبی است برای افرادی که تمایل به سیگارکشیدن دارند. آن‌ها هم می‌توانند بدون نگرانی سیگار بکشند و هم از محیط کافه لذت ببرند. افرادی که به محیط بیرونی کافه علاقه دارند، نگران سرمای زمستان نباشند، چون وسایل گرمایشی مناسب وجود دارد.

کافه کاروتا از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ تا ۲۳:۳۰ و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت ۹ تا ۲۳:۳۰ پذیرای شما عزیزان است. بهتر است از قبل رزرو کنید تا با میزهای ‌پر مواجه نشوید.

فضای داخلی کاروتا

اگر بخواهید وارد ساختمان کافه شوید، سه‌چهار پله در گوشه حیاط شما را به‌سمت ساختمان اصلی کافه هدایت می‌کنند و به‌محض ورود به ساختمان با فضایی متفاوت روبه‌رو می‌شوید و زیبایی چیدمانش شما را جذب و وادار به ماندن می‌کند. مبلمان رنگی راحت و متفاوت متناسب با هر سلیقه‌ای و استفاده از گل‌های طبیعی و زیبا، فضا را دل‌نشین‌تر و صمیمی‌تر می‌کند.

کافه کاروتا روی دیوار نقاشی‌هایی‌ نصب شده‌اند که‌‌ در‌ عین سادگی، زیبایی بی‌نظیری ‌دارند و سرگرمی‌های (بازی) فکری متنوع در دسترسند که تفریحی مناسب برای جمع‌های دوستانه وخانوادگی به شمار می‌روند.

همه این‌ها کنار هم بیانگر غایت ذوق و سلیقه فراوان به‌کاررفته در کافه کاروتا است که فضایی مناسب هم برای حضور خانواده‌ها و ‌قرار‌های دونفره و جمع‌های دوستانه فراهم کرده است.

کمتر کسی هست که یک بار این فضا را تجربه کرده باشد و دلش نخواهد دوباره به آنجا بیاید ‌یا آن را به دوستانش معرفی نکند. برخورد بسیار صمیمی کارکنان کافه این تصمیم را محکم‌تر هم می‌کند. علاوه‌بر همه‌ این‌ها، دوستان کافه‌باز دلیلی دیگر برای دوست‌داشتن کافه کاروتا دارند، اینکه اگر پس‌ از سرو غذا یا‌ نوشیدنی ساعت‌ها هم در کافه بمانید، هیچ‌کس به ‌شما تذکری نخواهد داد. پس ‌با خیال راحت می‌توانید قرار‌های کاری‌تان را هم در کافه کاروتا بگذارید.

چگونه به کافه کاروتا برسیم؟

کافه کاروتا در محله شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان درختی واقع شده‌ است. تابلوی کوچک چشمک‌زنی که نام کافه رویش نقش بسته، دم در کافه خود‌نمایی می‌کند ‌و رهگذران را به‌سمت خودش می‌کشد.

منوی کافه کاروتا

کافه کاروتا منوی کافه کاروتا تقریبا کامل است و همه سلیقه‌ها را در بر می‌گیرد. در ادامه به بعضی از بخش‌های منو اشاره می‌کنم.

بخش قهوه‌ها: بین ۱۴ تا ۱۹هزار تومان

بخش نوشیدنی‌های گرم: بین ۱۲ تا ۲۲هزار تومان

بخش نوشیدنی‌های سرد: بین ۱۷ تا ۲۳هزار تومان

بخش شیک‌ها: بین ۲۳ تا ۲۸هزار تومان

بخش کیک‌ و دسر: بین ۱۴ تا ۳۰هزار تومان

بخش اسموتی‌ها: بین ۱۴ تا ۲۲هزار تومان

بخش پیش‌غذا و سالاد: بین ۱۸ تا ۴۵هزار تومان

بخش غذاهای اصلی: بین ۳۰ تا ۵۲هزار تومان

بخش صبحانه: بین ۱۸ تا ۵۲هزار تومان

پیشنهادی‌های کافه کاروتا

از منوی کافه کاروتا، کیک رول‌دارچین، نوشیدنی سردهلتی، سالاد سزار و صبحانه‌های بی‌نظیرش را پیشنهاد می‌کنم.

کافه کاروتا مسیر دسترسی به کافه

برای رسیدن به کافه‌ کافی است خودتان را به ایستگاه مترو صنعت برسانید و در خیابان پاکنژاد که مجاور ورودی ایستگاه صنعت است، سوار تاکسی شوید و در خیابان درختی پیاده شوید. می‌توانید تا خیابان سپهر شرق پیاده‌روی کنید که حدود ۱۵ دقیقه زمان می‌برد یا می‌توانید در خیابان درختی سوار تاکسی‌های گذری شوید و در خیابان سپهر شرق پلاک ۶۹ کافه کاروتا پیاده شوید. به هر حال آدرس دقیق کافه کاروتا را برای محکم‌کاری پیش خودتان داشته باشید: شهرک غرب، بلواردادمان، خیابان درختی، خیابان سپهر شرق، پلاک۶۹

ساعت کار و روزهای کاری کافه کاروتا

کافه کاروتا از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ تا ۲۳:۳۰ و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت ۹ تا ۲۳:۳۰ پذیرای شما عزیزان است. بهتر است از قبل رزرو کنید تا با میزهای ‌پر مواجه نشوید. برای رزرو میز می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۸۸۰۹۵۰۷۸ و ۰۹۱۲۰۶۴۴۹۰۶ تماس بگیرید.

نکته مهم دیگر اینکه همه میزها پریز برق ندارند و می‌توانید برای شارژ‌کردن تلفن همراهتان از کارکنان کافه درخواست کنید.

برای دیدن محیط کافه ‌و عکس غذا‌ها و نوشیدنی‌ها هم به صفحه اینستاگرامشان سر بزنید.

carotacafe

برگزاری جشن تولد و مراسم

ورودی هر نفر ۵۰۰۰ تومان است که ‌به تعداد نفرات رزروشده محاسبه می‌شود و امکان تغییر ندارد. می‌توانید تزیینات مربوط به مراسمتان را به خود کافه بسپارید که هزینه‌ای جداگانه دارد. برای برگزاری جشن تولد فقط از فضای داخلی کافه می‌توا‌نید استفاده کنید.

برای دیدن نمونه‌کارهای کافه به صفحه اینستاگرامشان مراجعه کنید و سراغ یادمان‌های برگزاری تولد بروید.

سخن آخر

کافه کاروتا میعادگاه روزهای گرم تابستان، روزهای بارانی پاییز، شب‌های زمستان و روزهای زیبای بهاری است. در این کافه با دوستانتان قرار بگذارید و از محیط جذاب و دل‌نشین و غذاهایش لذت ببرید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر