در این کافه که از مکان های تفریحی تهران است، یک‌عالمه کتاب قرار دارد تا مهمانان بتوانند اوقات خوشی داشته و نهایت استفاده و لذت را ببرند.

سایت شماره یک:

اینجا پنجره‌های بلندی دارد که آفتاب را می‌بلعد. نور از صبح زود که خورشید از شرق به خیابان سنایی می‌تابد، مهمان کافه است تا عصر که پرتوهای آفتاب خودشان را می‌کشانند روی سرامیک‌ها و میزهای طبقه‌ی دوم.

در این کافه همه چیز با روغن زیتون طبخ می‌شود. مگر چیزهایی که نیاز به سرخ‌‌کردن داشته باشند. مانند نانوایی‌ها از صبح زود کافه پذیرای رهگذرانی‌ست که صبح‌شان را با قهوه‌ای باکیفیت آغاز می‌کنند. کافه دو سه پاتوق طیف‌های مختلف علمی، هنری و دانشگاهی است. با دارا بودن دو طبقه‌ی مجزا و گنجایش ۶۰ مهمان، در طول روز، یک دفتر حرفه‌ای برای آدم‌های حرفه‌ای‌ست که می‌خواهند قرارهای حرفه‌ای‌ را آنجا بگذارند. با چای همیشه آماده، قهوه‌ طبخ‌شده‌ عالی، درکنار انواع و اقسام آیتم‌های دیگر.

 

 

 

آدرس و ساعات‌کاری کافه دو سه

کافه دو سهکافه دو سه در بلوار کریم‌خان، خیابان سنایی، پس ‌از میدان سنایی، شماره‌ی ۲۳ واقع شده است. این کافه از ساعت ۱۰ الی ۲۴ میزبان مهمانان خوش‌سلیقه‌ خود است.

تلفن کافه: ۸۸۳۱۳۸۶۷ – ۰۲۱

دسترسی به کافه با وسایل عمومی

برای دسترسی به این کافه‌ شیک می‌توانید از بزرگراه مدرس، به میدان هفتم‌تیر برسید. سپس وارد بلوار کریم‌خان شده و با حرکت از کنار پل کریم‌خان، وارد خیابان سنایی شوید. همچنین می‌توانید از بزرگراه چمران، پیش‌از میدان توحید وارد قسمت مخالف بزرگراه شده و اندکی جلوتر وارد خیابان باقرخان شوید. اواسط خیابان باقرخان وارد خیابان قریب و پس‌از آن وارد بلوار کشاورز شوید. این بلوار را تا انتها ادامه داده و پس‌از عبور از میدان ولیعصر، در بلوار کشاورز ادامه‌ مسیر دهید. با حرکت از کنار پل کریم‌خان، وارد خیابان سنایی سمت مخالف بلوار شوید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر