شاید به‌محض ورود احساس کنید به‌جای کافه، وارد یک موزه سلطنتی مثل «موزه کاخ شاه» شده‌اید و از نشستن روی مبلمان و صندلی‌های عتیقه پرهیز کنید، اما اینجا یک کافه با یک سبک خاص است و نه یک موزه!

سایت شماره یک:

کافه دیسفان  12 اسفند 1397 افتتاح شد.در کافه دیسفان ساعت های زیادی را می توانید در آرامش سپری کنید. کیفیت غذاها و نوشیدنی‌های این منوی کافه دیسفان متوسط است.کافه دیسفان فعالیت خود را در خیابان کریم‌خان آغاز کرده است.با کافه دیسفان آشنا شوید.

قیمت صبحانه از 9 تا 55 هزار تومان و قیمت بشقاب‌های غذا در حدود 15 تا 60 هزار تومان است. صبحانه‌های سنتی ایرانی و انگلیسی و غذاهایی مانند کشک بادمجان، انواع پیتزا، سالاد سزار و یونانی، انواع پاستا و پنینی و… در این منو وجود دارد.

به‌هم‌ریختگی رنگ‌ها و استفاده از تمام عناصر نوستالژیک رنگ تازه‌ای به فضا بخشیده است. همین به چشم نخوردن نظم در دکور آن باعث شده خاص‌تر از سایر کافه‌ها به نظر برسد. علاوه‌بر مبلمان مخملی قدیمی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف، می‌توان فرش و گلیم‌های رنگارنگ، گلدان‌ها و سایر عتیقه‌های چوبی و غیرچوبی را در آن مشاهده کرد.

برای مثال یکی از جذابیت‌های این فضا بخاری بسیار قدیمی کوچک و میز و صندوقچه‌هایی چوبی از دهه‌های پیشین است. حتی در قسمتی از آن روی دیوار آینه‌کاری‌هایی به چشم می‌خورد که فضا را بیشتر به موزه شبیه می‌کند.

دیدنی های کافه دیسفان تهران

از رنگ زرشکی در مبلمان و گلیم‌ها به‌خوبی بهره گرفته شده و در قسمتی از سالن تضاد رنگ سبز روشن دیوار با رنگ قرمز مبلمان شما را غافلگیر می‌کند. کشوی آنتیک، آینه روی آن و بشقاب نگاره‌های بالای این دو نقطه عطف سالن هستند.

اگر خوب به اطراف نگاهی بیندازید، به‌خوبی به‌هم‌ریختگی و بی‌قانونی را در جای‌جای آن درک خواهید کرد و همین موضوع به شما احساس راحتی القا خواهد کرد. فقط هر جایی که دوست دارید بنشینید و از نوشیدن یک قهوه گرم در این فضای خانگی گرم‌تر لذت ببرید!

سالن دو قسمت دارد، یکی برای سیگاری‌ها و دیگری برای غیرسیگاری‌ها که البته کشیدن یک نخ سیگار نمی‌ارزد که فرصت نشستن در مکان آرام و زیباتری را از دست بدهید.

منوی کافه دیسفان

کافه دیسفاننوشیدنی گرم مثل قهوه، دمنوش و چای با قیمت 10 تا 25 هزار تومان است؛ اما شربت‌، شیک و اسموتی با بازه قیمت 15 تا 26هزار تومان عرضه می‌شوند. شیک‌ها با نام‌های عجیبی مانند دارک مردان سیاه‌پوش، یوسف ماندلا، بی‌اف‌اف، چیتا و… نام‌گذاری شده است. شما می‌توانید پیش از سفارش محتویات آن را بپرسید.

قیمت صبحانه از 9 تا 55 هزار تومان و قیمت بشقاب‌های غذا در حدود 15 تا 60 هزار تومان است. صبحانه‌های سنتی ایرانی و انگلیسی و غذاهایی مانند کشک بادمجان، انواع پیتزا، سالاد سزار و یونانی، انواع پاستا و پنینی و… در این منو وجود دارد.

کیفیت غذاها و نوشیدنی‌های این منو متوسط رو به بالاست و حجم مواد غذایی نیز نسبت‌به قیمت آن معقولانه است. قیمت کلی منو نسبت‌به کافه‌های دیگر هم مناسب است، گرچه قیمت بشقاب‌های غذای آن چندان فرقی با سایر کافه‌های تهران ندارد.

آدرس دقیق کافه دیسفان

خیابان کریم‌خان زند، خیابان عضدی جنوبی، پلاک 7

ساعت کاری کافه دیسفان

همه‌روزه از ساعت 7 صبح تا 12 شب و در تمام سال در خدمت مشتریان گرامی است و فقط در تاسوعا و عاشورا کافه تعطیل است.

نشانی اینستاگرام کافه دیسفان

@ThisFunCafe

تگ های مرتبط

ارسال نظر