وقتی میزتان را انتخاب می‌کنید، پیشخدمت خوش‌برخورد کافه بعد از خوشامدگویی منویی زیبا در اختیارتان می‌گذارد. تمام مدت موسیقی آرامش‌بخش در کافه پخش می‌شود. قیمت‌های کافه مناسب است، درضمن کارتی به شما می‌دهند که در مراجعه‌های بعدی با آن می‌توانید تا سقف ۲۰درصد از کافه تخفیف بگیرید.

سایت شماره یک:

 

منوی کافه لوشانه هم‌رنگ وسایل و تزیینات مجموعه و هماهنگ با ظروف شکیل کافه است که با گل‌های صورتی تزیین شده‌اند و با تنوعشان اشتهایتان را تحریک و انتخاب را برایتان سخت می‌کنند. تمام مواد اولیه این کافه، مرغوب‌ترین مواد هستند و به‌هیچ‌وجه برای روز بعد استفاده نمی‌شوند.

در منو انواع اسموتی‌ها در کنار نوشیدنی‌های سرد و گرم و قهوه‌های درجه‌یک قرار دارند که به زیبایی تزیین و در ظروفی تماشایی ریخته شده‌اند. علاوه بر این نوشیدنی‌ها، انواع مختلف کیک‌های خوشمزه بسیار تازه هم هستند که همگی از شرکتی بزرگ و معتبر تهیه می‌شوند.

انواع و اقسام وافل هم زیبا و ماهرانه در ظروف چوبی تزیین می‌شوند. صبحانه‌های لذیذ و رنگارنگ، دمنوش‌های گیاهی متنوع، بستنی‌های خوش‌رنگ، انواع غذاهای جذاب و پنینی‌ها، سالا‌های مختلف و پاستاهای متنوع، منوی خوشمزه کافه لوشانه را شکل می‌دهند که با سلیقه‌ای مثال‌زدنی در ظروفی گل‌گلی و زیبا سرو می‌شوند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر