یکی از منحصر به فرد ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل دریایی ترنج کیش است که در سال 1394 افتتاح گردید

سایت شماره یک:

هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره ی کیش بر روی آب های خلیج فارس با اکو سیستم طبیعی ساخته شده. این هتل در 2 فاز احداث شده که فاز اول هتل دریایی بر روی آب و فاز دوم آن  ساحلی می باشد که در حال احداث است .

یکی از ویژگی های منحصر به فرد هتل ترنج که آن را از بقیه ی هتل های کیش متمایز می سازد  واحد های کف شیشه ای آن است که مهمانان می توانند از زیبایی های آن لذت ببرند . مهندسین سازه ، طراحی و اجرا تمام تلاش خود را انجام داده تا طراحی هتل به محیط زیست آسیب نزند .

با انتخاب تور کیش هتل دریایی ترنج می توانید زیبایی های خارق العاده ی طبیعت را از نزدیک لمس کنید. تماشای طلوع و غروب خورشید، ساحل وامواج دریا و همچنین رقص ماهیان ، لاکپشت ها و مرجان ها بسیار لذت بخش است .  برای حفظ اکو سیستم منطقه در هتل ترنج ، 2 جزیره ی مصنوعی ساخته شده که به جذب پرندگان مهاجر کمک می کند .

می توانید به صورت آن لاین و یا تلفنی برای رزرو هتل ترنج اقدام نمایید . نرخ اقامت در هتل دریایی با توجه به نوع اتاق و فصل های مختلف ، متفاوت می باشد . در صورت تمایل به اقامت و رزرو هتل دریایی ترنج با ما تماس بگیرید . همکاران ما با توجه به بودجه شما پیشنهاد های خوبی ارائه می دهند . 

امکانات و خدمات هتل ترنج کیش :

هتل ترنج  امکانات بی نظیری را برای رفاه گردشگران مهیا ساخته است که برخی از آنها به این شرح است : روم سرویس ،سالن کنفرانس ،آتلیه عکاسی ، دوچرخه سواری ،اورژانس، اجاره خودرو ،خدمات لاندری، کانتر گردشگری ، بیلیارد، فوتبال دستی ، ایرهاکی ، سالن اسپا ، ماساژ ، استخر و سونا بخار و جکوزی ، .ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی (VIP) ، صبحانه بوفه ، مینی بار، اینترنت، سرویس روزانه به مراکز خرید، والیبال ساحلی ، سالن بدنسازی ، خانه کودک.

هتل ترنج دارای 100 سوئیت با امکانات کامل بر روی دریا می باشد که همگی کف شیشه ای و دارای بالکن هستند و به وسیله ی اسکله ی چوبی به هم متصل شده اند .

رستوران های هتل دریایی ترنج :

این هتل دارای رستوران ها و کافی شاپ های شیک و مدرن با غذاهای با کیفیت ایرانی و فرنگی  می باشد .مهمانان می توانند از رستوران ساحلی، کافی شاپ لمکده، کافی شاپ ساحلی و فست فود ساحلی استفاده کنند ؛  و از تماشای منظره ی زیبای خلیج فارس لذت ببرند . همچنین رستوران خورشید کف شیشه ای بر روی آب ، رستوران فرنگی و رستوران تاج ترنج بر روی آب لحضات لذت بخشی را برای شما رقم خواهد زد .

موقعیت مکانی هتل دریایی ترنج :

همان طور که اشاره کردیم هتل ترنج در شمال غربی جزیره ی کیش واقع شده است . با اقامت در این هتل می توانید به راحتی به جاذبه ها و مراکز خرید کیش مانند کشتی یونانی کیش ، بازار عرب ها ، بازار پارس خلیج ، مرکز خرید دیپلمات ، شهر زیر زمینی کاریز ، شهر باستانی حریره و … دسترسی داشته باشید .

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • هتل ترنج کیش کجاست؟
    آدرس هتل ترنج کیش هرمزگان، جزیره کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان مجموعه گردشگری است
  • هتل ترنج کیش چه منویی دارد؟
    رستوران گلف ترنج یک رستوران بین‌المللی است و انواع غذاهای فرنگی را در منوی خود دارد.کافه ساحلی ترنج هم یک کافه زیبا و منوی متنوع کافی‌شاپی است که می‌تواند در ساعاتی از روز محل مناسبی برای استراحت یا گردهمایی‌های دوستانه و کاری باشد.

ارسال نظر