رستوران شمرون کباب اولین رستورانی بود که ساندویچ کباب را در تهران معرفی کرد.

سایت شماره یک:

 با افزایش روز افزون مشتریانی که به این رستوران می‌آمدند و رشد تکنولوژی در سال ۱۳۹۵ اولین شعبه انحصاری بیرون‌بر خود را در منطقه نیاوران تهران افتتاح نمود. شمرون کباب سه شعبه در شمال تهران داشته که شعبه اصلی آن در تجریش، شعبه دوم آن در نیاوران و شعبه سوم آن در بلوار اندرزگو واقع است.

منوی این رستوران شامل کباب لقمه گوسفندی، شیشلیک، جوجه‌کباب بدون استخوان، جوجه‌کباب با استخوان، کباب‌بره بوده و به همراه پیش‌غذاهایی مانند ماست خیار، بورانی اسفناج، بورانی بادمجان و زیتون سرو می‌شود.

کباب لقمه‌های این رستوران، بسیار پرطرفدار است و با دوغ محلی سرو می‌شود. ساعت کاری رستوران شمرون کباب تهران، از 11 ظهر تا 12 شب است. این رستوران، فاقد پارکینگ است اما شما می‌توانید از پارکینگ مراکز خرید اطراف رستوران مانند مرکز خرید ارگ، مرکز خرید تندیس، پارکینگ روبه روی ارگ، پارکینگ شهرداری و یا پارکینگ امامزاده صالح استفاده کنید. رستوران شمرون کباب شعبه تجریش، پیک موتوری نیز دارد و شما می‌توانید غذای خود را سفارش دهید و در محل موردنظرتان تحویل بگیرید

رستوران شمرون کباب

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • رستوران شمرون کباب کجاست؟
    شعبه دیگر این رستوران در منطقه نیاوران، بعد از چهارراه مژده قرار دارد. این شعبه ازنظر دکوراسیون مدرن و علاوه بر سالن یک پیاده‌روی بی‌نظیری برای نشستن دارد. این شعبه نیز مانند شعب دیگر از 11 صبح تا 12 شب به‌صورت حضوری و دلیوری سرویس می‌دهد. منو رستوران شمرون کباب تهران، شعبه نیاوران این رستوران نیز با همان کیفیت و سرویس‌دهی در خدمت مشتریان عزیز است. بهترین کباب‌ها در ظروف روحی با برنج زعفرانی و یک‌تکه ته‌چین برشته ‌شده را در این رستوران می‌توانید بچشید و لذت ببرید. یکی دیگر از شعب رستوران شمرون کباب واقع در دشت بهشت، خیابان اوین است. منو غذا در رستوران شمرون کباب شعبه دشت بهشت نیز مانند دیگر شعبات است و با همان کیفیت در خدمت مشتریان عزیز می‌باشد. یکی از معروف‌ترین غذاهای شمرون کباب ششلیک است که با بهترین کیفیت پخت می‌شود. کباب‌کوبیده‌های شمرون کباب با گوجه‌فرنگی، نارنج و ریحان واقعا عالی است و زیتون‌پرورده، بورانی اسفناج، بورانی بادمجان و ماست موسیر هم کنار غذا می‌توانید سفارش دهید. شعبه پاسداران شمرون کباب تهران نیز یکی دیگر از شعب این رستوران است که با همان منو و با فضایی مدرن و شیک در خدمت مشتریان است. شعبه اندرزگوی رستوران شمرون کباب در تهران با سایر شعب این رستوران متفاوت است. در این رستوران، شما می‌توانید انواع کباب را به‌صورت ساندویچ شده میل کنید. ساندویچ کباب لقمه، ساندویچ جوجه‌کباب و ساندویچ فیله ساندویچ کباب شمرون تهران، بسیار پرطرفدار است. این ساندویچی به شما این فرصت را می‌دهد که یک طعم نو را تجربه کنید.
  • رستوران شمرون کباب تا کی باز است؟
    ساعت کاری رستوران شمرون کباب تهران، از 11 ظهر تا 12 شب است

ارسال نظر