حوادث رکنا: چند روزی است که هیچ کس از سرنوشت راننده تاکسی اردبیلی خبر ندارد و خانواده اش چشم انتظارند تا او دوباره به خانه بازگردد.

سایت شماره یک:

    به گزارش رکنا، بعد از ظهر روز یک شنبه 21 آذرماه امسال بود که سهراب پروری را در مسیر سرچم ، شهرکوثر استان اردبیل دیدند و بعد از آن مردجوان به طرز مشکوکی ناپدید شد. حالا چند روزی از ناپدید شدن سهراب می گذرد و همه تلاش ها برای پیدا کردن ردی از او به بن رسیده است.

 ناپدید شدن مرموز راننده تاکسی / خانواده اش چشم انتظارند

ابوذر برادر سهراب می گوید: برادرم از صبح برای جابه جایی مسافران از خانه بیرون می زد و برای صرف ناهار دوباره به خانه برمی گشت اما  آن روز هرچه خانواده اش منتظر آمدنش شدند خبری از او نشد.

وی در ادامه می گوید: وقتی خانواده اش با تلفن همراه سهراب تماس گرفتند متوجه شدند از دسترس خارج شده. حوالی ساعت 6 بعدازظهر بود که درجریان ناپدید شدن برادرم قرار گرفتم. بلافاصله به پلیس مراجعه کردیم و کمک خواستیم.

ابوذر می گوید: بعد از این که پلیس را درجریان ماجرا قرار دادیم خودمان هم بسیج شدیم و هرجایی که به ذهنمان می رسید جست و جو کردیم اما انگار برادرم آب شده بود و داخل زمین رفته بود.

وی اضافه کرد: شهر ما کوچک است و همه همدیگر را می شناسند ، وقتی از دیگر رانندها سراغ برادرم را گرفتیم گفتند آخرین بار او را در جاده دیده اند و گویا یک مرد هم داخل خودوراش سوار بوده.

گمشده

تحقیقات ادامه دارد

درحالی که تا به امروز هیچ سرنخی از سرنوشت سهراب به دست نیامده و تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد خانواده راننده تاکسی هم با انتشار اعلامیه از مردم کمک خواستند.

گمشده

برادر سهراب می گوید: برادرم آدم آرامی بود و در طول زندگی اش آزارش به یک مورچه هم نرسیده است. این روزها همه خانواده دل شوره داریم وفقط دعا می کنیم او سالم باشد. با این حال از همه مردم کمک می خواهیم تا اگر کسی نشانه ای و یا ردی از برادرم دارد با شماره 09143549713  تماس بگیرند و ما را از نگرانی در بیاورند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر