عصر پنجشنبه پس از خارج شدن نوجوانی ۱۷ ساله یاسوجی از خانه و باز نگشتن به منزل، خانواده اش نگران می شوند و از ساعت ۱۹ به بعد هر چه با او تماس می گیرند تلفن همراهش خاموش بوده است.

سایت شماره یک:

طی دو روز گذشته خبر گمشدن نوجوان ۱۷ ساله‌ای با نام  رامین درفش  از طریق فضای مجازی و خانواده این فرد اعلام و از نگرانی خانواده وی خبر داده شد. این فرد گمشده که بعد از خروج از منزل تا عصر پنجشنبه به خانه برنگشته بود، موجب نگرانی زیادی برای مادر و خانواده اش شد و از مردم خواسته شد در صورتی خبری در این رابطه داشته باشند  به شماره تلفن اعلام شده،  تماس بگیرند و به ما اطلاع دهند.

 علی اکبری ، دایی این نوجوان در رابطه با جزئیات گمشدن رامین گفت:  ساعت ۱۵ عصر روز پنجشنبه دوم دی ماه ۱۴۰۰ از منزل جهت بازی به کلوپ می رود بعد با  دو نفر، دوست می شود که به او گفتند یک شرکت در تهران نیرو می خواهد تا برای کار به تهران برویم.

وی افزود: گوشی خود را خاموش کرده، کارت بانکی خود و مادرش، لباس با یک کیف برداشت و به همراه دو نفر دوستی که پیدا کرده بود به تهران رفتند.

اکبری اظهارکرد: پس از پیگیری ماجرا و با همکاری پلیس بخصوص پلیس آگاهی مشخص شد که از یاسوج به شیراز و سپس به تهران رفته است و محلی که در آنجا بود پیدا و پس از انتقال به ترمینال تهران با اتوبوس به یاسوج منتقل شده و ساعت ۵ صبح روز شنبه چهارم دی ماه ۱۴۰۰ او تحویل گرفته ام و به آغوش خانواده اش برگشت.

گفتنی است که خانواده و برخی کاربران فضای مجازی با انتشار تصویر نوجوان ۱۷ ساله یاسوجی از شهروندان جهت مشخص شدن وضعیت و پیدا کردن این نوجوان در خواست کمک کرده بودند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر