رکنا: زن و مردی که به اتهام خیانت به همسران‌شان محاکمه شده بودند به تبعید، حبس و کار در مرکز نگهداری سالمندان محکوم شدند.

سایت شماره یک:

  به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده با شکایت زن جوانی به نام سحر که مدعی بود همسرش بدون اجازه او و پنهانی ازدواج کرده، آغاز شد.

۴ ساعت و ۱۲ دقیقه تا شروع پولدار شدن

سحر در توضیح بیشتر به مأموران گفت: من و همسرم با زوجی به نام پریسا و شهرام رفت و آمد خانوادگی داشتیم اما پس از مدتی پریسا از همسرش جدا شد. بعد از چند ماه متوجه شدم که همسرم سهراب با پریسا ارتباط پنهانی دارد وقتی موضوع را به او گفتم در کمال ناباوری به من گفت که پریسا را عقد کرده است.

از سوی دیگر شهرام شوهر سابق پریسا هم با ثبت شکایتی گفت: من و همسرم بعد از 10 سال زندگی مشترک به‌ صورت توافقی از هم جدا شدیم چون برایم محرز شد که با مرد دیگری ارتباط پنهانی داشته اما بعد از جدایی متوجه شدم که او با دوست صمیمی‌ام ارتباط برقرار کرده بود و حالا هم از او و سهراب شکایت دارم.

این در حالی بود که چند روز بعد سحر شکایتش را پس گرفت با این حال مأموران تحقیقات‌شان را ادامه دادند.

پس از آن سهراب تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: من با همسرم هیچ مشکلی نداشتم و زندگی خیلی خوبی هم داشتیم اما وقتی دوستم از همسرش جدا شد من بلافاصله با او ازدواج کردم.

بعد از سهراب، پریسا هم مورد بازجویی قرار گرفت و اتهام رابطه پنهانی با سهراب را پیش از طلاق رد کرد.

پس از تکمیل تحقیقات پرونده سهراب و پریسا به اتهام خیانت به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه دادگاه همسران سابق دو متهم مدارکی ارائه دادند که نشان می‌داد آنها قبل از طلاق پریسا با هم ارتباط پنهانی داشته‌اند. در جلسه دادگاه، قضات پس از اظهارات متهمان و شاکی‌های و همین‌طور مستندات پرونده، سهراب را به دو سال تبعید و ۹۹ ضربه شلاق و پریسا را به ۱۵ ماه کار اجباری در مرکز نگهداری سالمندان به‌صورت 3 روز در هفته برای 3 هفته در هرماه و هر روز 6 ساعت محکوم کردند و این حکم پس از تأیید در دیوان عالی کشور قطعی شد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر