جعفر پاکزاد دبیر گروه حوادث: حسین خزائی فر

سایت شماره یک:

مرد جوان دوماه قبل از به دنیا آمدن دخترش مرگ مغزی شد و اعضای بدنش به بیماران نیازمند فرصت دوباره ای برای ادامه زندگی داد.

   به گزارش رکنا، 26 آذرماه امسال بود که حسین رسولی 26 ساله به دلیل فشار خون بالا از هوش رفت و او را به بیمارستان کوثر سمنان رساندند .

عباس برادر حسین می گوید: برادرم را که بیمارستان منتقل کردند پزشکان گفتند که به دلیل فشارخون بالا به مغزش آسیب رسیده است و باید تحت نظر باشد.

او  ادامه می دهد: تا روز دوشنبه منتظر بودیم تا پزشکان خبر سلامتی برادرم  را بدهند اما سرنوشت برادرم چیز دیگری بود . پزشکان اعلام کردند او دچار مرگ مغزی شده و دیگر به زندگی بازگشتن او صفر است. همان موقع بود که پیشنهاد  دادند تا اعضای بدنش را به نیازمندان اهدا کنیم.

اهدای عضو + سپاه

وقتی به خانواده رسولی پیشنهاد دادند تا اعضای بدن حسین را اهدا کنند آنها با همدیگر مشورت کردندتا اینکه در نهایت به نتیجه رسیدند.

عباس می گوید: باورکردن اینکه دیگر عباس را نداشته باشیم خیلی سخت بود  اما وقتی مطئن شدیم او  دیگر به زندگی بازنمی گردد با مشورت مادرم و خواهر و برادرها و همسر برادرم  تصمیم گرفتیم به اهدای عضو رضایت دهیم.

به این ترتیب بود که با رضایت اولیای دم ، بیمار مرگ مغزی از بیمارستان کوثر سمنان به بیمارستان سینا تهران منقل شد و با تلاش پزشکان اعضای بدنش رابه چند بیمار نیازمند اهدا کردند.

عباس برادر حسین می گوید: بردارم کوچکترین عضو خانواده بود. او 3 ماه بود که پدرمان را از دست دادیم. حسین خیلی مهربان بود و همیشه به فکر کمک کردن به دیگران بود. شاید همین روحیه بسیجی او باعث شد وارد سپاه پاسداران شود. او از پاسداران تیپ ۱۲ قائم استان سمنان  و در گردان پیاده بسیج علی بن ابیطالب(ع)شهرستان سرخه  شاغل بود.

اهدای عضو + سپاه

وی ادامه می دهد: قراربود 2 ماه دیگر دخترش به دنیا بیاید اما هیچ وقت به آرزویش نرسید. الان مطمئن هستیم اعضای بدن او به چند بیمار نیازمند جان دوباره ای بخشیده است و چراغ چند خانه روشن خواهد ماند. ما فقط یک درخواست داریم ، هر کسی خبربرادرم را می خواند و درجریان ماجرای اهدای عضو او قرار می گیرد برای شادی روحش یک  صلوات بفرستد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر