فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از کشف بیش از یک تن موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی زابل خبر داد و گفت: در بازرسی از محل نیز چهار قبضه سلاح جنگی، سه تیغه خشاب و مقادیری مهمات مربوطه نیز کشف شد.

سایت شماره یک:

به گزارش مشرق، از سیستان و بلوچستان ، سردار احمد علی گودرزی،  فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به خاک کشور رسیدند که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان مشخص شد و مرزداران هنگ مرزی زابل در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با استقرار کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، مناطق مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و موفق شدند، محموله موادمخدر را توقیف کنند.

سردار گودرزی تصریح کرد: قاچاقچیان به‌محض مشاهده مرزداران، با رها کردن محموله موادمخدر متواری و مرزبانان موفق شدند در بازرسی از محل چهار قبضه سلاح جنگی، سه تیغه خشاب و مقادیری مهمات مربوطه، به همراه یک تن و ۶۵ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۶۹۹ کیلوگرم مرفین، ۲۶۷ کیلوگرم هروئین، ۲۵ کیلوگرم شیشه، ۱۰ کیلوگرم شیره تریاک و ۶۴ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزبانان قرار دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی باید بدانند، امروز مرزداران مجاهد مرزبانی بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی تیزبین، امنیتی مثال‌زدنی را برای ملت بزرگ ایران در سرحدات کشورمان به ارمغان خواهند آورد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر