سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقی که با خودروی مدل بالا و تفنگ ساچمه‌ای اقدام به سرقت می‌کرد، خبر داد.

سایت شماره یک:

به گزارش مشرق، سرهنگ امیرهوشنگ امیری، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: براساس اخبار به دست آمده، مبنی بر سرقت از شهروندان به خصوص دختران جوان توسط دو سرنشین یک خودروی مدل بالا و یک قبضه سلاح کلت ساچمه‌ای، موضوع در دستور کار عملیات کلانتری ۱۳۰ نازی آباد قرار گرفت.

وی افزود: عوامل عملیات کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی و با توجه به اطلاعات کسب شده از سارقان در یکی از خیابان‌ها، خودروی مدل بالایی را که با دو نفر سرنشین در کنار خیابان در حال صحبت با دو خانم بود، مشاهده کردند که خودرو را زیر نظر قرار داده و مشاهده شد هر دو خانم سوار بر خودرو شدند و حرکت کردند که بلافاصله ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و مسیر خودرو را مسدود و متهمان را دستگیر کردند؛ در بازرسی اولیه از متهمان یک قبضه کلت کمری ساچمه‌ای کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری گفت: متهمان در تحقیقات فنی پلیسی به جرائم خود اعتراف کردند که با فریب دختران جوان با پوشش خودروی مدل بالا آن‌ها را سوار و در مسیر با تهدید سلاح اقدام به اخاذی و سرقت اشیاء قیمتی آنان می‌کردند.

امیری با بیان اینکه تا کنون ۵ شاکی در این خصوص شناسایی و به کلانتری مراجعه کردند در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر