فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند که با ترفند فروش اسلحه شکاری دارای مجوز از شهروندان کرمانشاهی کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

سایت شماره یک:

سردار علی اکبر ‍ کلاهبرداری میلیاردی به بهانه فروش اسلحه شکاریجاویدان در تشریح این خبر گفت: پس از مراجعه چند نفر از شهروندان کرمانشاهی به پلیس فتا مبنی بر اینکه از یک فروشگاه اینترنتی اقدام به خرید اسلحه شکاری دارای مجوز کرده و پس از واریز مبالغ زیادی به حساب مدیر فروشگاه، سلاحی به آن‌ها تحویل نشده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با دریافت این گزارش رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داده و با انجام کار‌های اطلاعاتی و بررسی‌های فنی موفق به شناسایی ۳ عضو یک باند کلاهبردار در استان کردستان شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ماموران با شناسایی مخفیگاه متهمان، به استان مورد نظر اعزام و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه هر ۳ نفر را دستگیر و به کرمانشاه منتقل کردند.

سردار جاویدان اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ایجاد ۲ فروشگاه اینترنتی جعلی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع فروش اسلحه شکاری دارای مجوز اعتراف و عنوان کردند با جلب اعتماد افراد تاکنون مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری و سپس با وجوه بدست آمده اقدام به خرید ارز کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه طبق قوانین کشوری خریدوفروش اسلحه جرم است، افزود: فروشگاه‌های فروش اسلحه شکاری در فضای مجازی نیز فاقد مجوز هستند و در بیشتر مواقع به‌قصد کلاه‌برداری ایجاد می‌شوند از این رو شهروندان باید در این خصوص مراقب بوده و فریب تبلیغات افراد سودجو را نخورند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر