حوادث رکنا: مادر رومینا به اتهام قتل هولناک نوزاد 50 روزه خود دستگیر شد.

سایت شماره یک:

    به گزارش خبرنگار رکنا، خانواده رومینا 50 روزه همین چند دقیقه قبل از سر مزارش بازگشته اند. دخترک حتی دو ماه از این روزگار را به چشم ندید که راهی خاک سرد گور شد.

صبح روز هشتم دی ماه بود که پدر رومینا سراسیمه به پلیس شهرستان آشتیان مراجعه کرد و خبر مفقود شدن نوزاد 50 روزه خود را اعلا کرد و گفت:«ساعت 11 صبح همسرم با من که در محل کارم بودم تماس گرفت و گفت نوزادمان در حالی که در خانه باز بوده ربوده شده است.»

با اعلام این گزارش، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و تحقیقات آغاز شد و مادر کودک تحت تحقیق قرار گرفت.با توجه به ضد و نقیض گویی، ماموران به او مظنون شدند و بازداشت شد.

زن جوان ساعتی بعد به قتل فرزند خود اعتراف کرد و گفت بعد از به قتل رساندن نوزاد جسدش را در نزدیکی یک باغ اطراف اطراف آشتیان منتقل کرده است.

ماموران پلیس محل اختفای جسد را شناسایی کردند و جسد رومینا 50 روزه در حالی کشف کردند که سر از بدن جدا شده و در دو کیسه جداگانه قرار داده شده بود.

عموی این نوزاد در گفتگو با رکنا گفت:«انگیزه مادر رومینا از این کار مشخص نیست. برادرم حال روحی بسیار بدی دارد. صبح امروز جسد رومینا را به خاک سپردیم و به خانه برگشتیم. برادرم باور ندارد که همسرش این بلا را سر فرزندش آورده است. مادر رومینا 30 سال دارد و یک فرزند ده ساله هم دارد. او زن بسیار آرام و خوبی است و باور اینکه این جنایت را انجام داده خیلی سخت است.»

رسیدگی به این پرونده در جریان قضایی قرار دارد.گفته می شود مادر رومینا در اعترافات خود اظهار داشته که ابتدا نوزاد را خفه کرده و سپس سرش را از بدن جدا کرده است اما هنوز انگیزه جنایت مشخص نیست.

تگ های مرتبط

ارسال نظر