سایت شماره یک:

بدون شک شما هم میدانید که امروزه و با توجه به اینکه استفاده از هارد دیسک ها در حال افزایش است تعمیر هارد دیسک نیز جز مواردی به شمار می آید که میتوانید به طور قطع حین بروز مشکلات به آن تکیه کنید. انواع مشکلاتی که در هارد دیسک پدید می آید باعث می شود تا مراکز خاصی در این زمینه اقدام به تعمیر هارد دیسک کنید. دقت داشته باشید که مشکلات بسیاری وجود دارد که شما میتوانید از آن ها به عنوان تعمیر هارد دیسک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مادربرد Non Identify قطعه های مختلف را شناسایی نمی کند.
  • انواع خرابی های برد هارد  که در نهایت خرابی های برد هارد دیسک را به دنبال داشت و عدم روشن شدن هارد دیسک را به دنبال داشت.
  • هارد دیسک کند می شود و سیستم عامل بر روی هارد نصب می شود.
  • S.M.A.R.T و خطای F1 در هنگام بالا آمدن هارد دیسک
  • ویروس کشی های مختلف که باعث بروز مشکلات بسیار می شوند.
  • ظرفیت های صفر هارد دیسک و یا عدم نمایش صحیح ظرفیت هارد دیسک
  • هارد دیسک صداهای نا به هنجار تولید می کند.
  • ظرفیت هارد دیسک کاهش پیدا میکند.
  • انواع سیلندر هارد دیسک.
  • اصلاح انواع فرم ویروس Firmware HDD، ماژول های مختلف اصلاح می شوند و همچنین سیستم های فایل های هارد دیسک را نیز میتوان اصلاح کرد.
  • بدسکتور ها بدون از بین رفتن اطلاعات از بین می روند.
  • ویندوز نصب نمی شود و سیستم عامل هم برروی هارد و نصب نمی شود و یا پارتیشن بندی به صورت دقیق انجام نمی گیرد.
  • رام و اصلاح آن ROM PCB or HDD
  • ریمو کردن پسورد های هارد دیسک Remove HDD Password – HDD lock

انواع برند های هارد:

  • تعمیر هارد دیسک: Seagate بالاترین رتبه را در بین ریکاوری اطلاعات و تعمیر هارد دیسک های سیگیت در ایران است. مراکز مختلف در زمینه تعمیر هارد در واقع ابتکار خاصی در متد های ریکاوری هارد های بالای 2 ترابایت سیگیت ایجاد می شوند.
  • تعمیر هارد دیسک اکسترنال: WD هارد اکسترنال های وسترن از انواع هارد هایی هستند که پیچیده تر هستند. در مراکزی که میتوانید اطلاعات مختلف هارد های مختلف را بازیابی کنید همچنین ریکاوری اطلاعات هارد اکسترنال وسترن نیز انجام می گیرد.
  • تعمیر هارد دیسک مکستور: مکستور ها هارد دیسک هایی هستند که در تمامی مشکلات تعمیر هارد و ریکاوری در آن حل شده است و دیگر هیچ گونه مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.
  • تعمیر هارد دیسک توشیبا: این هارد دیسک ها اغلب به مشکلاتی دچار می شوند که شامل شناسایی نشدن و خرابی هارد است و در مراکز مختلف قابل رفع است.
  • تعمیر هارد دیسک هیتاچی: این هارد دیسک ها نیز دچار مشکلات بسیاری هستند اما تمامی این مشکلات به راحتی قابل تعمیر و بازیابی هستند.

تعمیر هارد دیسک با بروزترین دستگاه ها و ابزار آلات روز دنیا

برای تعمیر هارد دیسک شما در واقع نیاز به دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته دارید. توسط این تعمیرات می توانید راندمان بالایی را در کار خود داشته باشید. دقت داشته باشید که لازمه یک کار خوب ابزار خوب است. اینکه تجهیزاتی که در تعمیر هارد از آن استفاده می کنید از چه انواعی باشد در واقع کمک بسیاری در روند تعمیر دستگاه دارد.

 از سری ابزار قدرتمند در این زمینه می توان به PC 3000 Express اشاره کرد که ساخته روسیه است و یکی از با کیفیت ترین ابزار در این زمینه به شمار می آید. DeepSpar آمریکایی و MRT PRO نیز از جمله دستگاه هایی هستند که برای ریکاوری و تعمیر هارد از آنها استفاده می شود.

نکته جالب توجه اینجاست که ابزار تنها حکم ابزار را دارند و تا زمانی که تخصص حرفه ای در این زمینه وجود نداشته باشد نمیتوان با آنها کار کرد. اینکه شما ابزار های به روز داشته باشید و از آن ها استفاده کنید در واقع به تعمیر هارد و ریکاوری اطلاعات آن کمک بسیاری می کند چرا که این دستگاه ها معمولا در موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و اطلاعات و دیتاهای حساسی را جا به جا می کنند.

13

تعمیر هارد با مدل و برند های مختلف

تعمیر هارد سیگیت :

این هارد ها پیچیده ترین و دشوارترین انواع هارد برای تعمیر هستند و سایر برند ها را در واقع راحت تر می توان تعمیر کرد. هارد دیسک های سیگیت در واقع آن چنان نسبت به سایر برند های هارد متفاوت است که میتوان آن را به کل گونه ای جدا دانست. برای مثال می توان گفت که هارد هیتاچی و هارد توشیبا ساختار هایی مشابه دارند اما هارد سیگیت یک ساختار خاص و منحصر به فرد دارد که تعمیر آن را دشوار تر می کند.

معمولا هارد دیسک های سیگیت به چندین مشکل اساسی برمیخورند که از رایج ترین آن ها میتوان به دیتکت نشدن اشاره کرد. این مشکل زمانی رخ می دهد که سیستم هارد شما را نمی شناسد.

زمانی که صحبت از شناسایی نشدن هارد است، معمولا افرادی که در این زمینه تخصصی ندارند می گویند که ایراد از برد هارد است در صورتی که اینطور نیست و اگر موتور هارد بدون هیچگونه مشکلی شروع به چرخش کند میتوان گفت که به احتمال 90 درصد برد آن سالم است. زمانی که هارد سیگیت بدون هیچگونه سر و صدایی شروع به کار می کند اما شناسایی نمی شود نشان گر این است که فریم ور، هد و یا سیستم عامل هارد دیسک دچار مشکل است. دقت داشته باشید که تعمیر فریمور هارد سیگیت بسیار سخت است.

هارد های سیگیت همچنین دچار بدسکتور نیز می شوند.

تعمیر بدسکتور به مراتب پیچیده تر از هارد دیسک های دیگر است و ممکن است که با کوچکترین اشتباهی هارد دیسک دچار مشکل عدم شناسایی شود. دقت داشته باشید که همچنین مشکلات خاص دیگری نیز در این زمینه پیش می آیند اما اینکه شما بتوانید هارد سیگیت خود را که این مشکل را داراست تعمیر کنید در واقع نیازمند این است که هارد خود را به افرادی متخصص در این زمینه مراجعه کنید. عموما بدسکتور مشکلی است که عدم دسترسی به اطلاعات را شامل می شود.

امداد سیستم مجهز ترین مرکز بازیابی اطلاعات در ایران

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر