سایت شماره یک:

 

 

گاهی اوقات، برند‌ها تقویم‌های تبلیغاتی را به عنوان ابزار بازاریابی موثر نادیده می‌گیرند. یک اشتباه بزرگ! تقویم‌ها محصولات تبلیغاتی همه کاره‌ای هستند که نه تنها برند شما را تقویت می‌کنند، بلکه به شما امکان می‌دهند خود را ابراز کنید. باور نمی کنید؟ بیایید نگاهی به چند مزیت آن بیندازیم.

مزیت تقویم‌های تجاری

تقویم شخصی بهترین راه برای تبلیغات تجاری موثر در زمینه کسب و کار شما است. در این بخش مزیت‌های تقویم شخصی برای تبلیغات را بیان می‌کنیم.

14

·هدیه‌ای معنا دار برای مشتری

فکر می‌کنید اگر مشتری به سمت اتاق خود راهنمایی کنید و بروشور چاپ شده با اطلاعات شرکتتان را به او بدهید، چه واکنشی نشان می‌دهد؟ آیا فکر می‌کنید آن‌ها خوشحال می‌شوند و سپاسگزار؟ خوب، به شما می‌گویم که چگونه واکنش نشان می‌دهند گیج می شوند. و از خود می‌پرسند، قرار است با یک بروشور از یک همکار تجاری چه کار کنم - آن را به دیوارم بچسبانم؟ برف پاک کن‌ها، برای چسباندن زیر برف پاک کن‌ها مناسب هستند (اگرچه ضایع کننده هستند) در نتیجه یک ابزار تبلیغاتی موثر نیست.

حالا، فکر می‌کنید همان مشتری چه عکس‌العملی نشان می‌دهد اگر شما یک تقویم شخصی رنگارنگ یا یک چاپ شده با اطلاعات شرکتتان را به او بدهید؟ تقویم‌های شرکتی بیشتر از آگهی‌ها هدفی را دنبال می‌کنند. بنابراین به احتمال زیاد مشتریان شما آن‌ها را حداقل در طول یک سال نزد خود نگه خواهند داشت.

·مزیت برند سازی

تقویم های سفارشی نام تجاری شما را هم در داخل و هم از نظر خارجی معرفی می‌کنند. وقتی تقویم شرکت شما همه روزه در جلوی چشم مشتریان قرار دارد، آن‌ها مطمئناً متوجه لوگو و شعار شما خواهند شد. چگونه تاثیر می‌گذارد؟ خب، بیایید بگوییم که قبل از دریافت تقویم تبلیغاتی شما، هرگز نام شرکت شما را نشنیده بودند و ترجیحی برای استفاده از آن هم برایشان وجود نداشت. بعد از اینکه برای چند هفته حتی اگر تقویم شما در جلوی چشم افراد نباشید نام، لوگو، محصول و خدمات شما در ذهن مخاطب حک شده و ناخودآگاه شما را به یا خواهند آورد، و اگر خدمات شما راضی کننده باشد از آن پس صدای شما در جامعه شده و به معرفی شما به دیگران می‌پردازد. به تقویم‌های سفارشی به عنوان یک گام بلند برند سازی فکر کنید. اگر مشتری تقویم شرکت شما را در دفترش نمایش دهد، به این معنی است که برند شما توسط آن شخص تایید شده است. بنابراین، هر کسی که وارد دفتر مشتری شما می‌شود، می‌تواند به وضوح ببیند که او با شرکت شما رابطه برقرار کرده است.

15

برند سازی برای مشتریان داخلی نیز کارساز است. کارمندان و یا همکاران ممکن است لوگو و شعار شرکت خود را از قبل تشخیص دهند، اما ممکن است آدرس شرکت را ندانند یا بخش‌های مهمی را به خاطر نسپارند! تقویت نام تجاری خود برای همکاران یا کارمندان نیز مفید است. به هر حال، آن‌ها هر روز با کار برای شرکت، آن برند را اداره می‌کنند. به‌علاوه، تقویم‌ها راه‌های عالی برای برقراری ارتباط با تاریخ‌ها یا رویدادهای مهم شرکت هستند. اگر هر یک از کارمندان شما یک تقویم شرکتی یا یک برنامه ریز روزانه روی میز خود دارند، پس هیچ بهانه‌ای برای از دست دادن آن جلسه بزرگی که چند هفته پیش به آن‌ها گفتید، ندارند.

مقرون به صرفه بودن تقویم‌های سفارشی

تقویم‌ها و برنامه‌ریزهای جیبی بسیار مقرون به صرفه‌تر از تبلیغات روزنامه، رادیو یا تلویزیون هستند و عمر طولانی‌تری دارند. اگر مردم آگهی شما را در روزنامه نبینند و بگذارند چه؟  مطمئناً، یک تبلیغ تلویزیونی تعاملی و جذاب است، اما اگر مردم دکمه بی‌صدا را فشار دهند یا برای رفتن به دستشویی بلند شوند و پیام شما به پتانسیل کامل خود نرسد، چه اتفاقی می‌افتد؟ تفاوت بین سایر تبلیغات و تقویم‌های چاپ شده سفارشی در این است که مردم واقعاً می‌خواهند آن‌ها را هر روز ببینند - در غیر این صورت آن‌ها را به دیوار آویزان نمی‌کردند یا در کیف و جیب خود نمی‌گذارند. ممکن است تقویم‌ها به اندازه تبلیغات هیجان‌انگیز نباشند، اما بارها و بارها اثربخشی آن‌ها ثابت شده است... و شما نمی‌توانید بر قیمت آن غلبه کنید!

بنابراین، به جای اینکه همه آن بودجه بخش بازاریابی و تبلیغات گران بهای خود را به روش‌های تبلیغاتی کمتر مؤثر (و گران‌تر) تزریق کنید، به خرید تقویم‌های تبلیغاتی و سفارش و چاپ آن برای کمپین‌های تبلیغاتی خود فکر کنید.

تقویم شخصی و سفارشی

در هنگام سفارش تقویم شخصی می‌توانید از عکس‌ها و پروژهای خود در شکل دهی به تقویم کمک بگیرید. اما به هر شکل ممکن از تقویم در برند سازی خود کمک بگیرید زیرا نتیجه بلند مدت و هزینه کمتری را به دنبال دارد. در واقع تقویم‌های شخصی موثرترین راه بازاریابی و برندینگ است.

https://irankohan.ir/

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر