سایت شماره یک:

 

تایلند محبوب ترین مقصد گردشگری آسیای جنوب شرقی است و دلیل خوبی برای آن وجود دارد. تقریباً هر چیزی را که بخواهید در این کشور می توانید پیدا کنید: سواحل شفاف، جنگل های انبوه، غذای خوب، هتل های ساحلی نسبتا ارزان. و برخی از بهترین هتل های لوکس جهان. انگیزه کافی برای همه سلیقه ها و بودجه ها برای انتخاب این مقصد وجود دارد. این تنها کشور منطقه است که هرگز به طور کامل تحت استعمار یک کشور خارجی قرار نگرفته و دارای مکان های تاریخی و فرهنگی دیدنی است. با وجود تعداد زیاد گردشگران، تایلندی ها همچنان به فرهنگ و سنت های خود پایبند هستند و بی دلیل نیست که نام سرزمین لبخندها را انتخاب کرده اند. پس با ما همراه باشید تا برترین جاذبه های این کشور را به شما معرفی کنیم.

بازارهای شناور بانکوک:

برای اطلاع از نحوه خرید مردم بانکوک در گذشته، بسیاری از گردشگران به بازارهای شناور بانکوک می‌روند، کانال‌های این شهر مملو از فروشنده و خریدار است، بنابراین امروزه دیگر جاذبه‌های اصلی این کشور تنها بازاری برای خرید نیستند، اما همچنان سر و صدای زیادی دارند. و فروش انواع غذاهای خوشمزه. اکثر گردشگران بازار دامنوئن سادواک را انتخاب می کنند و بسیاری از مردم محلی بازار شناور آمفاوا را انتخاب می کنند.

معبد آرون:

وات آرون  در تور تایلند ارزان قیمت که به معنی «معبد سپیده دم» است، یک معبد بودایی است که در ساحل غربی رودخانه چائو فرایا واقع شده است. این معبد با طراحی زیبا و چشم انداز رودخانه و مناظر جذاب به عنوان یکی از زیباترین و منحصر به فردترین معابد بانکوک شناخته می شود. معبد آرون مکانی عالی برای شروع بازدید از بانکوک است. معبد هارون مستقیماً بر روی رودخانه وا فو ساخته شده است، بنابراین می توانید از معبد و رودخانه با هم دیدن کنید. هر چند دقیقه یک قایق از رودخانه می گذرد.

آبشار های اروران:

با سفری کوتاه از کانچانابوری به پارک ملی آراوان در غرب این کشور رسیده اید که آبشارهای آن یکی از زیباترین و مهم ترین جاذبه های این کشور است. نام این آبشارها از سه توری سفید در اساطیر هندو گرفته شده است. گفته می شود که هفت آبشار این خاطرات را تداعی می کند. انواع میمون ها در اطراف آبشارها زندگی می کنند و مارمولک های آبی نیز دیده می شوند. بازدید از این پارک در تمام طول سال پذیرای گردشگران است و در تعطیلات آخر هفته بسیار شلوغ است.

پارک تاریخی سوکوتای:

پارک تاریخی سوکوتای در شمال این کشور حاوی ویرانه های شهر قدیمی است که در قرن 13 و 14 به عنوان پایتخت پادشاهی به همین نام ساخته شده است. تقریباً می توان آن را به عنوان طلوع شادی ترجمه کرد. اگر در یکی از برترین جاذبه های این کشور قدم بزنید، حدود 200 ساختمان باستانی از جمله ویرانه های 26 کاخ سلطنتی را خواهید دید. علاوه بر کاوش در بسیاری از جاذبه های تاریخی و خرابه های باستانی، درباره فرهنگ سوخو بیشتر بدانید و از موزه ملی Ramkhamhaeng دیدن کنید.

ساحل زوزه | ساحل هوآهین

هوآوی که در دهه 1920 به عنوان زیارتگاه پادشاه راما هفتم ساخته شد، مدت‌هاست که یک تعطیلات آخر هفته در بانکوک بوده است. امروزه ساحل 8 کیلومتری آن نیز بسیار مورد توجه گردشگران است. کاخ Klai Kangwon که هنوز توسط خانواده سلطنتی این کشور استفاده می شود نیز در اینجا قرار دارد. همچنین بیشتر زمین های گلف این کشور را در اینجا خواهید یافت.

موزه هنر بهشت بانکوک(آرت این پارادایز):

موزه هنر در بهشت بانکوک یا هنر در بهشت بانکوک در تایلند واقع شده است. این موزه به آثار سه بعدی اختصاص دارد. موزه کمی ضخیم به نظر می رسد. اما دیدن آن برای کودکان (نسبتا مسن) خالی از لطف نیست.

آو نانگ:

آئو فونگ نانگ (خلیج پرنس) رسما محبوب ترین شهر ساحلی در استان کرابی در جنوب این کشور است. در ابتدا یک مرکز کوهنوردی بود، اما ساخت فرودگاه و هموارسازی مسیر گردشگری به یکی از محبوب ترین جاذبه های این کشور تبدیل شد. اگرچه طبیعت آن در منطقه ای مانند رای له بی بدیل است، هتل های ارزان قیمت با کیفیت خوب، رستوران های خوب و حمل و نقل آسان آن را معروف کرده است. و همینظور تور مالزی لحظه آخری را حتما در سایت ببینید.

مرکز خرید سیام پاراگون:

مرکز خرید بزرگ سیام پاراگون یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید بانکوک است که برندهای مد بین‌المللی، فروشگاه‌های با فناوری پیشرفته، بزرگترین آکواریوم آسیای جنوب شرقی و مجموعه وسیع و منحصربه‌فردی از رستوران‌های بین‌المللی را در خود جای داده است. این مرکز که در مقابل ایستگاه آسمان سیامی قرار دارد، شامل بیش از 250 فروشگاه لوکس است. اگر به دنبال محصولات و کالاهای خاص و لوکس هستید، این مرکز بهترین مکان برای خرید است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر