سایت شماره یک:

 

هر چند حال و روز زمین بد است ***  یک قطعه از بهشت در آغوش مشهد است

حتی فرشته‌ای که به پابوس آمده *** این جا میان رفتن و ماندن مردد است!

مشهد؛ شهری که با شنیدن نامش هم آرامشی شگرف بر جان آدمی نشسته و او را برای لحظه‌ای هم که شده از چنگ هیاهوی زندگی می‌رهاند. مشهد دیار عاشقان و نقطه‌ای است که گویی آسمان زمین را تنگ در آغوش گرفته! دلت که شکسته باشد، تنها کافیست شکسته‌هایش را در دست گرفته و به این دیار سفر کنی، چرا که یقینا در این سفر مرهمی برای آن خواهی یافت!

هر فردی که تنها یکبار به این دیار سفر کرده باشد، معنای این کلمات را به خوبی درک می‌کند. آنگاه که از دور گلدسته‌های طلایی مشهد به چشمانتان می‌خورد گویی دیگر فراموش می‌کنید که روی زمین هستید! و این بار با دلتان به سوی مشهد خواهید رفت.

بعد از این که یک دل زیارت کردید احساس خواهید کرد روحی تازه در شما دمیده شده و جانی دوباره یافته‌اید! حال نوبت آن است تا کوله بار خود را برداشته و راهی تماشای سایر جاهای دیدنی مشهد شوید. قبل از این که بار سفر ببنید چند کلمه‌ای ما را همراهی کنید تا با این شهر زیبا و دیدنی‌های آن بیشتر آشنا شده و سفری به یادماندنی و جذاب را تجربه کنید.

سفر به مشهد؛ سفری که روحتان را جلا می‌دهد!

بهترین زمان سفر به مشهد کدام است؟ سفر با تورهای گردشگری بهتر است یا به صورت شخصی؟ سفر به مشهد با هواپیما مناسب‌تر است یا قطار و اتوبوس و اتومبیل؟ چگونه می‌توان یک سفر به‌یاد‌ماندنی و اقتصادی را تجربه کرد؟ جاهای دیدنی، مکان‌های تاریخی و مراکز تجاری و تفریحی مشهد کجاست؟ هتل‌ها و رستوران‌های خوب مشهد کدامند؟ این‌ها سوالاتی است که قبل از سفر به مشهد برای شما پیش می‌آید؛ اما جای نگرانی نیست.

سفر به مشهد یکی از بهترین و لذت‌بخش‌ترین سفرها در زندگی هر شخص به مار می‌رود. مهم نیست از کدام شهر هستید، مهم این است که مقصد شما مشهدالرضاست؛ بنابراین بهتر است با بهترین زمان سفر به دیار عاشقی، جاهای دیدنی مختلف آن، بهترین رستوران‌ها، بهترین غذاهای مشهد، بهترین سوغاتی‌ها و بهترین‌های دیگر آشنا شوید تا بیشترین بهره را از سفر خود داشته و لذت سفر خود را چندین برابر کنید.

جاهای دیدنی مشهد؛ پرطرفدارترین جاذبه‌های دیدنی مشهد

14

مدینه‌الرضا، قطب گردشگری کشور، در هر فصل و زمانی توریست‌ها و گردشگران بسیاری را از نقطه نقطه ایران و جهان به سمت خود می‌کشد. دیدن جاهای دیدنی مشهد، مکان‌های تفریحی و زیارتی آن و نقاط بکر و زیبای طبیعی، برای هر مسافری خاطره‌ساز است.

مشهد پایتخت معنوی ایران است، وجود گنبد ملکوتی بارگاه امام رضا (ع) در کنار هزاران جاذبه‌های تفریحی و گردشگری این شهر را به یکی از قطب‌های گردشگرپذیر کشور تبدیل کرده و سالانه خیل عظیمی از مسافران را وارد این شهر می‌کند. با ورود به مشهد انبوهی از جاهای دیدنی جذاب و خارق‌العاده درمقابل شما قرار خواهد گرفت.

تماشای گنبد آبی مسجد گوهرشاد، بازدید از نقاشی‌های طلایی رنگ آرامگاه خواجه ربیع، زیارت آستان متبرکه امامزاده یحیی (ع)، بازدید از مدارس و مساجد تاریخی، بازدید از گنبدهای مخروطی کلیسای مسروپ مقدس، سفر در زمان با خانه‌های تاریخی، تماشای عجایب موزه‌های تاریخی، نفس کشیدن در هوای پاک پارک‌های طبیعی مشهد، هیجان سرزمین موج‌های آبی، لذت تماشای آبشارهای دل‌انگیز، خرید سوغاتی از بازارها و مراکز خرید، لذت تفریح در جنگل‌های طبیعی جذاب و بسیاری از موارد دیگر از جمله جاهای دیدنی و مکان‌های گردشگری مشهد به شمار می‌روند.

هر کدام از جاهای دیدنی مشهد به قدری تماشایی و جذاب هستند که نمی‌توان از بازدید آن‌ها صرف‌نظر کرد. یقینا انتخاب یکی از این جاهای دیدنی برای بازدید مشکل خواهد بود. آشنایی با جاهای دیدنی مشهد قبل از سفر می‌تواند راهنمایی مناسب برای بازدید از این مکان‌ها باشد. توصیه می‌کنیم قبل از سفر به مشهد سری به آدرس https://mag.yol1.ir/663/ بزنید تا با تمام جاهای دیدنی مشهد آشنا شده و برنامه‌ای برای بازدید از آن‌ها برای خود داشته باشید و بتوانید بهترین سفر به مشهد را تجربه کنید.

مجله گردشگری یول بیر؛ برای راحتی خیال شما در سفر!

سفر کردن گاه می‌تواند بستن کوله باری سبک و قدم گذاشتن در دل جاده‌ها باشد، برای تماشایی خلقتی بی‌نظیر و جاهایی که با دیدن هر کدام لذتی شگرف تمام وجودتان را در برمی‌گیرد، و یا سوار شدن بر امواج کلماتی باشد که شما را تا دوردست‌ترین نقاط با خود همراه کرده و زیباترین تصاویر را در خیالتان می‌رویاند. در هر حال حس خوبی که در فرد ایجاد می‌شود تا مدت‌ها او را شاداب نگه داشته و احساس خوشایندی در او ایجاد خواهد کرد.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که همواره برنامه دقیقی برای سفر داشته و دوست دارید تا در هر سفر بهترین تجربه را به دست آورید، اگر دوست دارید تا به بهترین جاهای دیدنی مشهد سری زده و در بهترین رستوران‌های آن غذا نوش‌جان کنید، اگر دوست دارید تا در بهترین زمان به مشهد سفر کرده و با بهترین سوغاتی‌ها مشهد را ترک کنید، می‌توانید با مجله گردشگری یول بیر همراه باشید.

همچنین اگر جزو آن دسته از نویسندگان خوش ذوقی هستید که عاشق سفرکردن بوده و دوست دارید تا با کلمات خود، در جان مخاطب رخنه کرده و برایش از جاهای دیدنی شهرهای مختلف بنویسید، می‌توانید همراه مجله گردشگری یول بیر باشید تا این تجربه ارزشمند را برای خود رقم زده و از هنر نویسندگی خود بهترین استفاده را داشته باشید. مجله گردشگری یول بیر یکی از معدود مجله‌های گردشگری است که با زبان ساده و بیان شیوا، شهرهای مختلف را به مخاطبان معرفی کرده و ارزشمندترین اطلاعات را در قالب زیباترین کلمات به مخاطب ارائه می‌دهد تا تجربه سفر را برای آن‌ها هر چه شیرین‌تر کنند.

راه‌های زیر شما را به یول بیر می‌رساند:

مجله گردشگری یول بیر: ( mag.yol1.ir )

شماره تماس: 0914337200

آدرس: دانشگاه تبریز، مرکز فناوری دانشگاه، مجله گردشگری یول بیر

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر