سایت شماره یک:

 

در دنیای آشفته امروز هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن، یک ارزش است. این ارزش آفرینی هنری است ماندگار؛ در واقع حسابداری علمی است که به این آشفتگی‌ها سامان می‌دهد.

مغز یک سیستم مالی بخش حسابدار آن است. یک حسابدار با توجه به علم و تجربه‌ای که دارد، اوضاع مالی سازمان را بهبود بخشیده و باعث به سود رسیدن سازمان می‌شود. برای حسابدار خوب بودن نیاز است برخی ویژگی‌ها را داشته باشیم. این ویژگی‌ها شامل علاقه، دانش، اطلاعات به روز و کافی و تجربه می‌شود.

ما در این مقاله به معرفی آموزشگاه حسابداری می‌پردازیم که آموزش حسابداری را به صورت رایگان با هدف توانمندسازی افراد مستعد برگزار می‌کند. همچنین شعار آموزشگاه حسابداری فرداد‌ این است که: "دانش هر کس دارایی او نیست بلکه بدهی او نسبت به جامعه است."

ثبت نام در دوره‌‌های حسابداری مناسب چه کسانی است؟

اگر به حسابداری علاقه دارید ولی دانش حسابداری ندارید!

اگر دانشجو یا فارغ التحصیل رشته حسابداری هستید ولی تجربه کافی برای ورود به بازار کار ندارید!

اگر راه کسب تجربه را می‌دانید ولی بودجه کافی برای یادگیری ندارید!

برای شما یک پیشنهاد باور نکردنی و جذاب داریم. با ما همراه باشید. می‌خواهیم راهی را به شما علاقه‌مندان به حسابداری معرفی کنیم.

قطعا شما هم می‌دانید برای موفق شدن در رشته حسابداری، تنها داشتن مدرک و دانش حسابداری کافی نیست. برای موفقیت در این رشته حرف اول را مهارت و تجربه کافی می‌زند. در واقع دوره آموزشی ویژه بازارکار می‌تواند برای شما مفید واقع شود و شما را برای ورود به بازار کار آماده کند.

لیست دوره‌های آموزشی بازار کار در آموزشگاه حسابداری فرداد

دوره حسابداری ویژه بازار کار، از صفر تا صد حسابداری را آموزش می‌دهد. آموزش حسابداری از ابتدایی‌ترین مباحث شروع و به انجام پروژه‌های علمی‌ حسابداری و کار با نرم افزار حسابداری ختم می‌شود. همین باعث می‌شود شما بتوانید در این حرفه موفق شده و مهارت حسابداری خود را بهبود بخشیده و تجربه خود را برای ورود به بازار کار بالا ببرید.

7

حال قصد داریم لیست دوره‌های آموزش حسابداری ویژه بازار کار را معرفی کنیم. تا هر چه سریعتر برای شرکت در دوره‌ها و کسب تجربه کافی جهت ورود به بازار کار اقدام کنید.

دلایل شرکت در دوره‌های آموزش حسابداری

اکثر دانشجویان این رشته به امید آنکه بعد از فارق التحصیلی مشغول به کار خواهند شد و برای ورود به بازار کار آماده می‌شوند این رشته را ادامه می‌دهند. بعد از فارغ‌التحصیلی متوجه می‌شوند که یادگیری دروس دانشگاه برای ورود به بازار کار کافی نیست. آن‌هایی که به دنبال راهی برای کسب مهارت ورود به بازار کار می‌باشند می‌توانند از دوره‌ حسابداری مخصوص بازار کار آموزشگاه حسابداری فرداد استفاده کنند و با استفاده از تجارب عملی اساتید دوره‌ها، خود را برای ورود به بازار کار آماده کنند.

لازم به ذکر است این افراد برای افزایش مهارت و ورود به بازار کار باید به دنبال دوره‌ حسابداری بگردند که آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده کنند و مخصوص بازار کار باشند. در این دوره‌ها از تجارب عملی که اساتید دوره دارند استفاده کرده و خود را برای ورود به بازار آماده می‌نمایند.

آموزشگاه حسابداری فرداد

در کشور ایران آموزشگاه‌های حسابداری بسیاری برای آموزش حسابداری وجود دارند که هر کدام در منطقه خود و با شرایط موجود به آموزش حسابداری می‌پردازند. ولی آموزشگاه حسابداری فرداد به دور از منطقه جغرافیایی برای توانمندسازی افراد مستعد یادگیری حسابداری، آموزش حسابداری را به صورت کاملا رایگان و آنلاین برگزار می‌نماید. در طول دوره به صورت بسیار کاربردی و توسط اساتید برجسته حسابداری آموزش‌های لازم به شما داده می‌شود و شما را برای ورود به بازار کار هدایت می‌کنند. اگر استعداد بالایی در یادگیری دارید و قصد شرکت در دوره حسابداری به صورت حضوری برایتان امکان‌پذیر نیست می‌توانید با آموزشگاه حسابداری فرداد همراه باشید.

چرا آموزش حسابداری فرداد کاملا رایگان است؟

شرکت نرم افزاری فرداد به عنوان تولیدکننده نرم افزارهای یکپارچه، نرم افزار فرداد را به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری به جامعه حسابداران تقدیم کرده است. 1% از درآمدهای شرکت نرم‌افزاری فرداد برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی صرف حمایت و توانمندسازی افراد مستعد یادگیری در زمینه آموزش حسابداری می‌شود و به این اعتقاد دارند که "دانش هر کس دارایی او نیست بلکه بدهی او نسبت به جامعه است". علاقه‌مندان به راحتی به وب‌سایت آموزشگاه حسابداری فرداد وارد می‌شوند و پس از انتخاب دوره مورد نظر در آن پیش ثبت‌نام اولیه می‌کنند. در ادامه دانش پذیران بر اساس پیامک‌های دریافتی عمل می‌کنند و آموزش خود را پیش می‌برند.

چرا آموزشگاه حسابداری فرداد

موارد بسیاری در انتخاب آموزشگاه حسابداری دخیل هستند که یکی از آن‌ها می‌تواند امتیازهایی باشد که دیگر شرکت کنندگان در دوره‌ها به آموزشگاه انتخابی خود می‌دهند. آموزشگاه حسابداری فرداد به پشتوانه نام نیک شرکت نرم افزاری فرداد توانسته است با بالاترین امتیاز و سطح رضایتمندی دانش‌پذیران به کار خود ادامه دهد. از جمله قابلیت‌های ویژه آموزشگاه حسابداری فرداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

8

  • آموزش حسابداری بازار کار از مبتدی تا پیشرفته
  • آموزش به صورت کاملا رایگان
  • آموزش به صورت آنلاین و غیر حضوری
  • آموزش در کنار اساتید برجسته
  • امکان شرکت در دوره‌ها از سراسر کشور
  • ارائه مدرک معتبر در صورت کسب امتیاز لازم

آموزش ثبت نام در دوره‌های رایگان آموزش حسابداری فرداد

برای شرکت در دوره حسابداری فرداد از چند راه می‌توانید اقدام به ثبت نام کنید. این روش‌ها عبارتند از:

  • ورود به وب‌سایت آموزشگاه حسابداری فرداد به آدرس fardadgroup.com/academy و انتخاب دوره مورد نظر و ثبت‌نام در دوره‌های حسابداری فرداد
  • جستجوی نام آموزشگاه حسابداری فرداد در گوگل و ورود به صفحه آموزشگاه
  • جستجوی "آموزش حسابداری رایگان" در اینستاگرام و دنبال کردن صفحه "academyfardad"

بعد از ورود به سایت شرکت نرم افزار حسابداری فرداد برای ثبت نام دوره آموزش حسابداری از قسمت منوها گزینه دپارتمان آموزشی و آموزش حسابداری، می‌توانید به لیست دوره‌ها دسترسی داشته باشید، دوره حسابداری مورد نظر خود را انتخاب کنید و در ارزیابی اولیه آن شرکت کنید.

با توجه به ظرفیت بسیار محدود دوره‌های آموزش‌ حسابداری فرداد به شما پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریعتر دوره آموزش حسابداری مورد نظر خود را انتخاب کنید و به کمک آموزشگاه حسابداری فرداد، با اطمینان از دانش حسابداری خود به بازار کار حسابداری وارد شوید. در پایان این مقاله، هر گونه سوال یا پیشنهاد خود را حتما در قسمت دیدگاه با ما مطرح نمایید. 

تگ های مرتبط

ارسال نظر